Język obcy - angielski sem.4 380-DS5-2JAN4
Rok akademicki 2020/21
Lektorat,
grupa nr 2
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Język obcy - angielski sem.4 380-DS5-2JAN4 | |||
Zajęcia |
Rok akademicki 2020/21 (2020)
(w trakcie)
Lektorat (LEK), grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | |||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: | Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań. | ||
Liczba osób w grupie: | 26 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Prowadzący: | Wiesława Gierłachowska-Bałdyga | |||
Literatura: |
Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 3-rd edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: www.guardian.com www.bbc.com/news www.conversation.com www.independent.com www.onestopenglish.com linguahouse.com breakingnewsenglish.com www.warsawvoice.pl https://www.ted.com/ https://ed.ted.com/ |
|||
Zakres tematów: |
Wybrane aspekty z zakresu edukacji: -edukacja alternatywna, szkoły demokratyczne -szkoła jutra: wykorzystanie nowoczesnych technologii -system edukacji na przykładzie Finlandii -wybrane problemy z zakresu pracy nauczyciela: -wybrane aspekty z zakresu edukacji problemy edukacyjne, praca z uczniem trudnym, np. autyzm |
|||
Metody dydaktyczne: |
Zajęcia prowadzone są w formie blended learning: 50% w formie wideokonferenji platforma BLACKBOARD/TEAMS oraz 50% z wykorzystaniem modułow do realizacji na platformie BLACKBOARD w oparciu omateriały specjalistyczne. lLektorat prowadzony jest metodą praktycznych ćwiczeń kluczowych sprawności językowych: mówienie, pisanie, rozumienie tekstu pisanego i mówionego; reagowanie językowe; |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Wiedza i umiejętnosći sprawdzane są w formie: - oceny bieżacego przygotowania do zajęć i aktywnego w nich uczestnictwa. - realizacji modułów nauczania na platformie Blackboard - prac i testów pisemnych Warunki zaliczenia przedmiotu: -zaliczenie na min. 51% testów oraz prac pisemnych -zaliczenie na min 51% zadań na platformie Blackboard -obecność na zajęciach i aktywne w nich uczestnictwo skala ocen: 100% - 90% - bardzo dobry (5.0) 89% - 80% - dobry plus (4.5) 79% - 70% - dobry (4.0) 69% - 60% - dostateczny plus (3.5) 59% - 51% - dostateczny (3.0) Zaliczenie przedmiotu: zaliczenie na ocenę na koniec semestru. WERYFIKACJA EFEKTÓW KSZTAŁCENIA ODBYWA SIE W OPARCIU O PLATFORMĘ BLACKBIARD Warunkiem dopuszczenia do końcowego zaliczenia ćwiczeń jest posiadanie przez studenta nie więcej 1 nieobecności na zajęciach. W przypadku opuszczenia przez studenta więcej niż 1 zajęć, student jest zobowiązany do odpracowania nieobecności poprzez odpowiedź ustną na dyżurze z zakresu materiału, który był opracowywany na przedmiotowych zajęciach lub przygotowanie opracowania artykułu/filmu specjalistycznego z dziedziny kierunku studiów (dł. ok 500 słów /opracowanie słownictwa, umiejętnosc streszczenia) Odrabianie nieobecności powinno nastąpić w terminie 2 tygodni od chwili ustania przyczyny nieobecności na zajęciach. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.