Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe 340-AS1-3SEMD2
Rok akademicki 2020/21
Seminarium, grupa nr 1

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe 340-AS1-3SEMD2
Zajęcia Rok akademicki 2020/21 (2020) (w trakcie)
Seminarium (SEM), grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy poniedziałek, 12:30 - 14:00
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań:
2021-03-01 12:30 : 14:00 sala
2021-03-08 12:30 : 14:00 sala
2021-03-15 12:30 : 14:00 sala
2021-03-22 12:30 : 14:00 sala
2021-03-29 12:30 : 14:00 sala
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 9
Limit miejsc: 9
Prowadzący: Violetta Borecka
Literatura:

1. Bley-Vroman R. (1989), What is the Logical Problem of Foreign Language Learning?, w: Linguistic Perspectives in Second Language Acquisition, red. S. Gass, J. Schachter, Cambridge: CUP, s. 41-68.

2. Borecka V., 2019, Interferencja interlingwalna w nauce języka angielskiego - analiza błędów leksykalnych i gramatycznych w wypowiedziach pisemnych polskich uczniów klas maturalnych, Białystok: UwB.

3. Ellis R. & Barkhuizen G., 2005, Analyzing Learner Language, Oxford.

4. Grosjean F. (2010), Bilingual: Life and Reality, Cambridge, MA: HUP.

5. Jarvis S., Pavlenko A. (2008), Crosslinguistic influence in language and cognition, New York: Routledge.

6. Larsen-Freeman D., Long M. (1991), An Introduction to Second Language Acquisition Research, London: Longman.

7. Lightbown P., Spada N. (2013), How Languages are Learned, Oxford: OUP.

8. Ringbom H., 2007, Cross-linguistic Similarity in Foreign Language Learning, Clevedon: Multilingual Matters.

9. Saville- Troike M. (2006), Introducing Second Language Acquisition, Cambridge: CUP.

10. Saville-Troike, M. 2012. Introducing Second Language Acquisition, Cambridge: CUP.

11. Tarone E., Swierzbin B. (2009), Exploring Learner Language, Oxford: OUP.

12. Zybert J. (1999), Errors in Foreign Language Learning. The Case of Polish Learners of English, Warszawa: UW.

Zakres tematów:

1) Wpływy międzyjęzykowe w umyśle wielojęzycznym i ich rola w procesie akwizycji.

2) Język ucznia (interjęzyk).

3) Błąd językowy i analiza błędu z perspektywy nauczyciela.

4) Ocenianie i ewaluacja w nauczaniu języków obcych.

5) Czynniki wpływające na efektywność nauczania języków obcych (kognitywne, afektywne, społeczne).

Metody dydaktyczne:

• dyskusje,

• wykłady konwersatoryjne,

• analiza przykładów językowych,

• praca projektowa - indywidualna i w grupach

• konsultacje indywidualne

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie na podstawie samodzielnie napisanej i złożonej do recenzji pracy licencjackiej.

Uwagi:

Grupa nr 1 - seminarium dr V. Boreckiej

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.