Dydaktyka szkoły wyższej [260-SDH3-1DSW]
Rok akademicki 2020/21
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Dydaktyka szkoły wyższej [260-SDH3-1DSW] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2020/21 [2020]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 3 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Marzanna Karolczuk, Robert Szymula |
Literatura: |
M. S. Knowles, E. F. Holton III, R. A. Swansona, Edukacja dorosłych, Warszawa: PWN, 2009. M. Kostera, Agnieszka Rosiak, Nauczyciel akademicki: zajęcia dydaktyczne: jak je prowadzić, by…, Gdańsk 2008. Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym. Słownik tematyczny pod red. M/. Wójcickiej, Warszawa 2001. Mikołajczyk K. Nowe trendy w kształceniu dorosłych, ORE, file:///C:/Users/Ideapad/AppData/Local/Temp/Zalacznik_nr_4_Nowe_trendy_w_ksztalceniu_doroslych.pdf Kałużny R., Współczesne konteksty edukacji dorosłych w Polsce, „Edukacja dorosłych”, 1/2013, file:///C:/Users/Ideapad/AppData/Local/Temp/Ka%20u%20ny%20R.%201_2013.pdf |
Zakres tematów: |
- Podstawowe akty prawne, związane ze szkolnictwem wyższym. - Akty prawne, związane z kształceniem w systemie szkolnictwa wyższego. - Wewnętrzne akty prawne UwB. |
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne: dyskusje (na podstawie literatury, materiałów przygotowanych przez prowadzącego i uczestników zajęć) z elementami warsztatów W r. ak. 2020/2021 zajęcia prowadzone w formie zdalnej |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie każdego 5-godz. przedmiotu na podstawie aktywności, prezentacji i/lub pisemnego testu (szczegółowe wymagania określa prowadzący) Przedmiot Podstawy prawne kształcenia w szkole wyższej - prezentacja dowolnie wybranego wewnętrznego aktu prawnego Uniwersytetu w Białymstoku, związanego z dydaktyką (forma zdalna, platforma Blackboard) |
Uwagi: |
Grupa nr 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.