Język angielski cz. III [370-PS5-2LJA3]
Rok akademicki 2021/22
Lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język angielski cz. III [370-PS5-2LJA3] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2021/22 [2021]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Ewa Wyszczelska | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Legal English: Niezbędnik przyszłego prawnika; Sierocka H.; Beck; 2014 Introduction to International Legal English; Krois-Lindner A., Firth M.; CUP; 2014 International Legal English; Krois-Lindner A.; CUP; 2006 Career Paths: Law, Taylor J., Zeter J., Express Publishing, 2011 Legal English Basics, Cyganik, M, Warszawa, 2018, Wydawnictwo C.H.Beck Professional English in Use. Law, Brown G., Rice S., CUP, 2007 Test Your Professional English: Law; Brieger N.; Penguin English Guides, 2002 Oxford EAP. A course in English for Academic Purposes; Chazal E. & McCarter S; OUP, 2012. zasoby internetowe: www.onestopenglish.com (Macmillan Publishers) www.learnenglish.britishcouncil.org www.learn-english-today.com www.ted.com serwisy informacyjne: www.euronews.com,www.cnn.com, www.warsawvoice.pl, www.bbc.co.uk, itp. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematy związane z poniższymi zagadnieniami specjalistycznymi: 1. Constitutional law. 2. International law. 3. Human and civil rights. Civil disobedience. 4. Intellectual property. Moot court in practice. Przygotowanie i przeprowadzenie symulacji rozprawy sądowej w systemie common law. Creative writing/in class writing practice: citation and referencing; avoiding plagiarism. Tematy związane z poniższymi zagadnieniami ogólnymi: 1. Wielokulturowość i wielojęzyczność we współczesnym świecie. 2. Wpływ nowych technologii na społeczne i zawodowe życie człowieka. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
1. Sokratejska metoda prowadzenia dyskusji. 2. Konwersatorium. 3. Samodzielne i grupowe rozwiązywanie zadań (przy wsparciu nauczyciela) polegające na przygotowaniu argumentacji i jej uzasadnieniu, wyszukiwaniu informacji szczegółowych i ogólnych w case studies. 4.Wykład. 5. Praca z tekstem. 6. Metody aktywizujące: case study, brainstorming, gry dydaktyczne, itp. 7. Moduły e-learningowe na platformie eduportal (w zależności od sytuacji związanej z COVID-19). 8. "Flipped class". 9. Konsultacje. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Kryteria oceniania: - regularna obecność na zajęciach (student może opuścić 1 zajęcia w semestrze bez usprawiedliwienia); - aktywny udział w zajęciach; - regularne przygotowanie do zajęć; - zaliczenie prac pisemnych na minimum 51%; - zaliczenie na min. 51% testów/prac/zadań kontrolnych sprawdzających opanowanie realizowanego materiału. - zaliczenie na min. 51% modułów e-learningowych na platformie eduportal (w zależności od sytuacji związanej z COVID-19); Część III lektoratu kończy się zaliczeniem na ocenę (po semestrze zimowym), która jest średnią ocen uzyskanych przez studenta w tym semestrze. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.