Specjalistyczny warsztat językowy - realizowany w języku rosyjskim [380-N2-2YHDTR]
Rok akademicki 2021/22
Ćwiczenia,
grupa nr 1
Przedmiot: | Specjalistyczny warsztat językowy - realizowany w języku rosyjskim [380-N2-2YHDTR] | ||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2021/22 [2021]
(zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 30 | ||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Andrei Harbatski | ||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. Бобрышов С.В. Историко-педагогическое исследование развития педагогического знания: методология и теория. Ставрополь, 2006. 2. Вершинина Н.А. Структура педагогики: методология исследования. Санкт-Петербург, 2008. 3. Голубев Н.К., Радина К.Д. Структура и уровни социально-педагогической диагностики. Гипотезы и решения. Этика исследования. Москва, 2009. 4. Загвязинский В.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования, Москва, 2005. 5. Загвязинский В.И. Методология педагогического исследования. Москва, 2017. 6. Кривченко Н.И. Аксиологический подход как методологическая основа педагогического исследования. Ставрополь, 2016. 7. Кузнецова А.Г. Развитие методологии системного подхода в отечественной педагогике. Хабаровск, 2003. 8. Образцов П.И. Методология и методы психолого-педагогического исследования. Орел, 2002. 9. Садовникова Н.А. Прикладное исследование методологии статистического анализа в педагогических исследованиях. Санкт-Петербург, 2016. 10. Юдина О.А. Методология педагогического исследования. Оренбург, 2013. |
||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
1.Określenie tematu badawczego 2.Cel główny i cele szczegółowe badania własnego 3.Problem główny i problemy szczegółowe 4.Przedmiot badań 5.Metody badawcze 6.Wybór terenu badawczego 7.Wykorzystanie literatury i innych źródeł 8.Postawienie hipotezy głównej i hipotez szczegółowych 9.Zmienne i wskaźniki 10. Prezentacja ankiety (wywiadu) 11. Analiza litaratury metodologicznej 12. Analiza litaratury teoretycznej 13.Wstęp, wnioski i zakończenie pracy 14.Sposoby wykorzystania własnych wniosków w praktyce pedagogicznej 15. Podsumowanie i zaliczenie przedmiotu |
||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
wygłoszenie referatów, pogadanka, praca w grupach, praca indywidualna. |
||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia przedmiotu: 1. Obecność na zajęciach i wygłoszenie referatu na każdym warsztacie. Dopuszczalnym jest 2 nieobecności, bez żadnych konsekwencji. Każdą następną należy zaliczyć, bez względu na jej powód. Zaliczenie nieobecności polega na przygotowaniu pisemnego opracowania wskazanego przez prowadzącego tematu. Przygotowywanie wystąpień i prezentacji w języku rosyjskim opartych na analizie literatury teoretycznej i metodologicznej, ocena postępów w pisaniu/formułowaniu i wygłoszeniu referatów dotyczących badania tematu własnej pracy magisterskiej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.