Język obcy - angielski cz. 1 380-RN1-1JAN1
Rok akademicki 2021/22
Lektorat,
grupa nr 2
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Język obcy - angielski cz. 1 380-RN1-1JAN1 | |||||||||||||||||||
Zajęcia |
Rok akademicki 2021/22 (2021)
(w trakcie)
Lektorat (LEK), grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: | |||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 17 | |||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Grabowska | |||||||||||||||||||
Literatura: |
Kerr, P. Jones, C. (2011). Straightforward Upper Intermediate Student’s Book, Macmillan Education Clare, A., Wilson, JJ. (2011). Speakout Intermediate Student’s Book. Pearson Education Ltd Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. McCarthy, M., O’Dell, F. (1999). English Vocabulary in Use Upper-intermediate & advanced, Cambridge University Press Vince, M., Emmerson, P. (2013). Intermediate Language Practice with key, Macmillan Education Vince, M. (2014). First Certificate Language Practice, Macmillan Education Vince, M. (1994). Advanced Language Practice, Heinemann English Language Teaching, Oxford Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych/wydawców i serwisów informacyjnych: www.oup.com/elt (Oxford University Press), www.onestopenglish.com (MacMillan), BBC English, www.euronews.net, Zoom in on America, www.linguahouse.com, www.ted.com, https://ed.ted.com/, culture.pl, transom.org, breakingnewsenglish.com |
|||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakres tematyczny: - uniwersytet, studia, programy dostępne dla studentów w Unii Europejskiej, - systemy kształcenia uniwersyteckiego w wybranych krajach - rozwój kariery zawodowej z uwzględnieniem umiejętności miękkich i potrzeby dokształcania się przez całe życie, - wielokulturowość i wielojęzyczność we współczesnym świecie, - stereotypy społeczne i narodowościowe, tolerancja, różnice płci i ich role - osobowość, cechy charakteru, opisywanie wyglądu, zachowań, zwyczaje - etapy życia, potrzeby ludzi w starszym wieku, - emocje i doświadczenia, kontakty międzyludzkie - zdrowie i bezpieczeństwo - autorytety, idole, bohaterowie i ich idee - problemy społeczne w kraju i na świecie - wolontariat - zrównoważony rozwój w perspektywie środowiska, ekonomii i dobrostanu człowieka. |
|||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń: - kluczowych sprawności językowych: mówienie, pisanie, rozumienie tekstu pisanego i rozumienie ze słuchu; rozwijanie środków językowych |
|||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń wszystkich sprawności językowych produktywnych oraz receptywnych: mówienie, słuchanie ze zrozumieniem, pisanie oraz rozumienie tekstu pisanego. Zaliczenie na ocenę na koniec semestru. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.