Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Wstęp do teorii uczenia się i nauczania języków [340-AS1-1TUN] Rok akademicki 2021/22
Wykład, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Wstęp do teorii uczenia się i nauczania języków [340-AS1-1TUN]
Zajęcia: Rok akademicki 2021/22 [2021] (zakończony)
Wykład [WYK], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 9:45 - 11:15
sala e-learning
Budynek Wydziału Filologicznego jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 103
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Agnieszka Dzięcioł-Pędich
Literatura:

Gass, S. M., Selinker, L. 2008. Second Language Acquisition. An Introductory Course. Routledge: New York.

Hurd, S., Lewis, T. (red.). Language Learning Strategies

in Independent Settings. Bristol: Multilingual Matters.

Leaver, B. L., Ehrman, M., Shekthman, B. 2005. Achieving Success In Second Language Acquisition. Cambridge: Cambridge University Press.

Richards, J.C. 2015. Key Issues in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.

Thornbury, S. 2017. The New A-Z of ELT. A Dictionary of Terms and Concepts. London: Macmillan Education.

White, L. 2003. Second Language Acquisition and Universal Grammar. Cambridge: Cambridge University Press.

Zakres tematów:

1. What does it mean to know a foreign language? (fluency vs accuracy); CEFR and language levels

2. Nativespeakerism, aptitude, learning style, multiple intelligences, motivation, learning strategy, characteristics of good learners

3. Affect, willingness to communicate (WTC), affective filter, age, acquisition vs learning

4. Critical Period Hypothesis (CPH)

5. Theories of language learning

6. Theories of language learning

7. Autonomy, learner-centered instruction, mixed-ability and mixed-level classes, differentiated instruction

8. Test

Metody dydaktyczne:

Wykład

Praca z całą grupą

Zajęcia będą odbywać się w trybie synchronicznym ('na żywo') na platformie Edupartal

Po każdym wykładzie wykładowca będzie wysyłać studentom prezentację przez USOS mail.

Podstawą do przygotowania do egzaminu będą prezentacje + materiały wysyłane przez USOS mail.

Metody i kryteria oceniania:

Zajęcia kończą się testem, którego próg zaliczenia to 55%.

Obecność na wykładzie nie jest obowiązkowa, ale aktywność w czasie zajęć będzie mieć pozytywny wpływ na ocenę końcową.

Uwagi:

Grupa nr 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)