Język angielski cz.3 [330-MS1-2ANG3]
Rok akademicki 2022/23
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język angielski cz.3 [330-MS1-2ANG3] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2022/23 [2022]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
każdy piątek, 13:15 - 14:45
sala 204 Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania jaki jest adres? |
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 18 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Emilia Zajkowska |
Literatura: |
Literatura podstawowa: Duckworth, M., Hughes J., Turner, R. "Business Result Upper-intermediate Second Edition". Oxford University Press. Business Result 2nd Edition Intermediate Student's Book with Online Practice (2018) John Hughes and Jon Naunton Flinders, S. "Professional English, Business: General". Penguin. Literatura uzupełniająca MacKenzie, I. Professional English in Use: Finance. Cambridge University Press. Sweeney, S. "Professional English: Finance". Penguin. Emmerson, P. "Business Vocabulary Builder. Intermediate to Upper-intermediate Projektowanie uniwersalne: https://books.google.pl/books?hl=pl&lr=&id=k6VhDwAAQBAJ&oi=fnd&pg=PT10&dq=universal+design+in+higher+education&ots=9P4mX34JCp&sig=2R1yBF_rBPiDe6mGFhhQDbqyuwk&redir_esc=y#v=onepage&q=universal%20design%20in%20higher%20education&f=false |
Zakres tematów: |
- projektowanie uniwersalne w Biznesie -Systemy kształcenia uniwersyteckiego w wybranych krajach. -Wielokulturowość i wielojęzyczność we współczesnym świecie. -Wpływ nowych technologii na społeczne i zawodowe życie człowieka. -Rozwój kariery zawodowej w perspektywie środowiska, ekonomii i dobrostanu człowieka. -Praca w środowisku biznesowym -Motywacja, systemy motywacyjne -Prace projektowe, wolontariat -Spotkania biznesowe, udział, prowadzenie -Prezentowanie pomysłu, produktu, usługi - Marka osobista |
Metody dydaktyczne: |
- tworzenie grup dyskusyjnych - praca z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych oraz filmu - metody dydaktyczne wykorzystujące zasady projektowania uniwersalnego w edukacji -Metody dydaktyczne: aktywizujące i uczestniczące -Zajęcia prowadzone są w formie praktycznych ćwiczeń wszystkich sprawności językowych: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie. |
Metody i kryteria oceniania: |
Dozwolone są dwie nieobecności w trakcie semestru. Każdą kolejną nieobecność należy odrobić na konsultacjach, które będą odbywać się online. W trakcie semestru studenci będą pisać co najmniej jedno kolokwium i jedną pracę pisemną i jeden projekt. Próg zaliczenia to 51%. Do oceny końcowej wlicza się aktywność na zajęciach. Przy weryfikacji efektów uczenia się stosowana jest następująca skala ocen: 5 - bardzo dobry A(co najmniej 91%) 4,5 - dobry plus B(co najmniej 81%) 4 - dobry C(co najmniej 71%) 3,5 - dostateczny plus D(co najmniej 61%) 3 - dostateczny E(co najmniej 51%) 2- niedostateczny F(poniżej 51%) |
Uwagi: |
zimowy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.