Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Seminarium doktorskie [270-PES3-2SEMPE] Rok akademicki 2022/23
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Seminarium doktorskie [270-PES3-2SEMPE]
Zajęcia: Rok akademicki 2022/23 [2022] (zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każda środa, 12:00 - 13:30
sala A120 (SEM)
Budynek Wydziału Nauk o Edukacji jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 1
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Jolanta Muszyńska
Literatura:

Arthaud-Day, M.L., Rode, J.C., Mooney, C.H. & Near, J.P. (2005). The subjective well-being

construct: a test of its convergent, discriminant, and Factorial validity. Social Indicators Research, 74, 445–476

Bandura, A., (1986). Social Foundations of Thought and Action: A Social Cognitive Theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall

Bandura, A., (2007). Teoria społecznego uczenia się. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Buser, J. K., & Kearney, A. (2017). Stress, adaptive coping, and life satisfaction. Journal of College Counseling, 20(3), 224–236.

Durkheim, E.. (2011) Zasady metody socjologicznej. PWN Warszawa

Westheimer J. Kahne J., (1993) Building school communities: An experience-based model, January 1993, Phi Delta Kappan 75(4):324-328 https://www.researchgate.net/publication/285737065_Building_school_communities_An_experience-based_model

Zakres tematów:

Metody i analizy badań

Kluczowe teorie i ich interpretacje

Badania pilotażowe

Doskonalenie narzędzi badawczych

Konstrukcja rozdziału metodologicznego (hipotezy, zmienne, wskaźniki`)

Przygotowanie rozdziałów teoretycznych (wersja wstępna)

Metody dydaktyczne:

dyskusja; analiza , prezentacja

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie seminarium na podstawie realizacji poszczególnych etapów indywidualnego planu badawczego zaplanowanych na II rok studiów w szkole doktorskiej nauk społecznych (pedagogiką)

Uwagi:

SDNS_PED

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0-7 (2024-10-21)