Seminarium doktorskie [270-PES3-2SEMPE]
Rok akademicki 2022/23
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Seminarium doktorskie [270-PES3-2SEMPE] | ||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2022/23 [2022]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 1 | ||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||
Prowadzący: | Jolanta Muszyńska | ||||||||||||||||
Literatura: |
Arthaud-Day, M.L., Rode, J.C., Mooney, C.H. & Near, J.P. (2005). The subjective well-being construct: a test of its convergent, discriminant, and Factorial validity. Social Indicators Research, 74, 445–476 Bandura, A., (1986). Social Foundations of Thought and Action: A Social Cognitive Theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall Bandura, A., (2007). Teoria społecznego uczenia się. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. Buser, J. K., & Kearney, A. (2017). Stress, adaptive coping, and life satisfaction. Journal of College Counseling, 20(3), 224–236. Durkheim, E.. (2011) Zasady metody socjologicznej. PWN Warszawa Westheimer J. Kahne J., (1993) Building school communities: An experience-based model, January 1993, Phi Delta Kappan 75(4):324-328 https://www.researchgate.net/publication/285737065_Building_school_communities_An_experience-based_model |
||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Metody i analizy badań Kluczowe teorie i ich interpretacje Badania pilotażowe Doskonalenie narzędzi badawczych Konstrukcja rozdziału metodologicznego (hipotezy, zmienne, wskaźniki`) Przygotowanie rozdziałów teoretycznych (wersja wstępna) |
||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja; analiza , prezentacja |
||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie seminarium na podstawie realizacji poszczególnych etapów indywidualnego planu badawczego zaplanowanych na II rok studiów w szkole doktorskiej nauk społecznych (pedagogiką) |
||||||||||||||||
Uwagi: |
SDNS_PED |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.