Seminarium doktorskie [270-PES3-2SEMPE]
Rok akademicki 2022/23
Konwersatorium,
grupa nr 3
| Przedmiot: | Seminarium doktorskie [270-PES3-2SEMPE] | ||||||||||||||||||
| Zajęcia: |
Rok akademicki 2022/23 [2022]
(zakończony)
Konwersatorium [KON], grupa nr 3 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
|
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
| Liczba osób w grupie: | 1 | ||||||||||||||||||
| Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
| Prowadzący: | Krzysztof Sawicki | ||||||||||||||||||
| Literatura: |
Literatura podstawowa M. Konopczyński (2006), Metody twórczej resocjalizacji, PWN, Warszawa. M. Muskała, (2016).Odstąpienie od przestępczości" w teorii i praktyce resocjalizacyjnej , Poznań , Wyd UAM. K. Sawicki (2018). Diady, kliki, gangi. Młodzież społecznie nieprzystosowana w perspektywie współczesnej pedagogiki resocjalizacyjnej, Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków T. Ward S. Maruna (2007), Rehabilitation, London and New York,. Routledge. Rubacha K. (2008) Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. U. Flick (2010). Projektowanie badania jakościowego. Warszawa: PWN. Literatura dodatkowa: Urbaniak-Zając, D. (2019). Empiryczne badania jakościowe w pedagogice. W: Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.). Pedagogika. Podręcznik akademicki. Warszawa: WN PWN Kubinowski, D. (2010). Jakościowe badania pedagogiczne: filozofia – metodyka – ewaluacja. Lublin: UMCS Rapley T. (2010). Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów. Warszawa. |
||||||||||||||||||
| Zakres tematów: |
1. Zasady kwerendy literaturowej (2h) 2. Elektroniczne źródła informacji naukowej (2h). 3. Obsługa programów do generowania informacji bibliograficznych (6h) 3. Przygotowanie prezentacji koncepcji pracy doktorskiej (2h) 4. Próbna prezentacja i omówienie koncepcji pracy doktorskiej (2h) 5. opracowanie struktury części teoretycznej (8h) 6. opracowanie struktury części metodologicznej (4h) 7. Upowszechnianie wyników badań (4h) |
||||||||||||||||||
| Metody dydaktyczne: |
praca z tekstem, prezentacja, metody problemowe |
||||||||||||||||||
| Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia przedmiotu jest spełnienie kryteriów formalnych związanych z obecnością na zajęciach. Ocena końcowa jest wypadkową realizacji następujących zagadnień: 1. opracowanie i prezentacja koncepcji ((do 25% oceny końcowej) 2. opracowanie literatury przedmiotu (do 25% oceny końcowej) 3. opracowanie części metodologicznej (do 25% oceny końcowej) 4. działania w zakresie upowszechniania działalności naukowej (do 25% oceny końcowej) Skala ocen: 51-60% - dst 61-70% - dst plus 71-80% - db 81-90 - db plus 91-100% - bdb |
||||||||||||||||||
| Uwagi: |
SDNS_PED |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.