Język obcy - angielski cz.2 [400-PS5-1JO2]
Rok akademicki 2024/25
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język obcy - angielski cz.2 [400-PS5-1JO2] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2024/25 [2024]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Terminy i miejsca:
|
co drugi wtorek (nieparzyste), 10:10 - 11:40
sala 403 Budynek Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego w Wilnie jaki jest adres?
co drugi wtorek (nieparzyste), 11:50 - 13:20
sala 403 Budynek Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego w Wilnie jaki jest adres?
Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (nieparzyste)" odbywają się w pierwszym tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Zajęcia prowadzone z częstotliwością "co dwa tygodnie (parzyste)" odbywają się w drugim tygodniu od rozpoczęcia cyklu dydaktycznego (np. semestru), a potem co dwa tygodnie. Jeśli zajęcia wypadają w dniu wolnym, to nie odbywają się, natomiast nie ma to wpływu na terminy kolejnych zajęć - odbędą się one dwa tygodnie później.
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
Liczba osób w grupie: | 20 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Violeta Leonovič |
Literatura: |
1. Liz & John Soars, Sue Merifield "Headway. 5th edition. Upper-Intermediate", Oxford University Press 2. Raymond Murphy "English Grammar in Use", Cambridge University Press Luke Prodromou – „Grammar and Vocabulary for First Certificate”, Longman 2017 lub późniejszy 3. Tim Falla, Paul A Davies "Solutions. Third edition. Upper- Intermediate", Oxford University Press Korzystanie ze stron internetowych: www.onestopenglish.com, https://learnenglish.britishcouncil.org, www.TED.com, https://en.islcollective.com, https://littlelearningcorner.com, https://www.englisch-hilfen.de/en/inhalt_grammar.htm www.breakingnewsenglish.com |
Zakres tematów: |
Słownictwo ogólne (fake news stories; saying the opposite; being polite; applying for a job; phone calls). Język funkcyjny (dyskusja, prezentacje). Streszczenia artykułów, oglądanych urywków filmów, Elementy tłumaczenia i uzupełniania tekstów, piosenek. Treści gramatyczne: powtórzenie i utrwalenie najważniejszych zagadnień gramatycznych (Questions and negatives; antonyms; future forms; expressions with "take, put") |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia, prezentacje, analiza tekstów, metoda sytuacyjna, burza mózgów, dyskusja, metody e-learningowe |
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność na zajęciach – można opuścić dwa zajęcia w semestrze. W wypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na zajęciach, student jest zobowiązany do zaliczenia prac (testów, prezentacji) podczas konsultacji. Warunki zaliczenia zajęć: aktywność na zajęciach, praca własna studenta, przygotowanie prezentacji, zaliczenie z prac pisemnych - testów. Testy, prace pisemne i prezentacje są oceniane w skali od 1 do 5. Metody weryfikacji efektów uczenia się: - zadania projektowe (indywidualne, zespołowe - przygotowanie prezentacji) - zadania domowe (indywidualne, przygotowanie wypowiedzi ustnej na zadany temat) - krótkie sprawdziany pisemne lub ustne (2-3 za półrocze) - obecność i aktywność na zajęciach - zaliczenie pisemne końcowe |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.