Język obcy - angielski cz.3 [380-ON1-2JAN3]
Rok akademicki 2024/25
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język obcy - angielski cz.3 [380-ON1-2JAN3] | ||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2024/25 [2024]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
|||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 22 | ||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Iwona Kubas | ||||||||||||||||||||
Literatura: |
http://psychology.about.com/od/educationalpsychology/ss/multiple-intell.htm https://www.youtube.com/watch?v=l2QtSbP4FRg https://www.youtube.com/watch?v=855Now8h5Rs, https://ed.ted.com/on/u6CCXlNO http://www.eslvideo.com/eslvideo_quiz_highint.php?id=17188 http://www.listenaminute.com/b/bullying.html http://www.breakingnewsenglish.com/1505/150501-bullying.html Materiały wykorzystywane na zajęciach dostępne na: https://www.ted.com/ https://ed.ted.com/ http://study.com/ linguahouse.com breakingnewsenglish.com https://scholar.google.pl/ www.onestopenglish.com https://webgate.ec.europa.eu/sr/speech/multilingualism-1 www.warsawvoice.pl www.bbc.com/news |
||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Tematy związane z poniższymi zagadnieniami : Inteligencje wielorakie Style uczenia się, techniki zapamiętywania wspomagające uczenie się Bullying - zastraszanie i znęcanie się wśród rówieśników Przemoc domowa Opieka nad osobami starszymi z potrzebami społecznymi lub chorobami długoterminowymi Zastrzega się że ze względu na wyznaczoną zdalną formę niektórych zajęć realizacja tematów może ulec niewielkim zmianom. Nie wpływa to na osiągnięcie wszystkich efektów uczenia się. |
||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń wszystkich sprawności językowych: mówienie/dyskusja, pisanie, czytanie, słuchanie. Podczas zajęć używane są różnorodne formy przekazu informacji oraz zaangażowania studentów do pracy (multimedia, zadania w formie papierowej lub elektronicznej, praca indywidualna, w parach lub grupach, burza mózgu, itd.) zgodnie z koncepcją projektowania uniwersalnego. Wiedza sprawdzana jest w formie testów pisemnych (kartkówki leksykalne oraz raz w semestrze test umiejętnościowy), zadań praktycznych, krótkich ustnych lub pisemnych prac domowych, zapewniając studentom różnorodnych form ekspresji i prezentowania wiedzy i kompetencji według jednej z zasad projektowania uniwersalnego w edukacji. W razie konieczności realizowania części zajęć w formie zdalnej, zajęcia prowadzone będą w formie synchronicznej na platformie Teams i/lub asynchronicznej (e-learningu) na platformie eduPortal. |
||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Skala ocen: 90-100% - bardzo dobry (5.0) 80-89% - dobry plus (4.5) 70-79% - dobry (4.0) 60-69% - dostateczny plus (3.5) 51-59% - dostateczny (3.0) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.