PZJA - umiejętności łączone 1 [340-ON2-1PJS1]
Rok akademicki 2024/25
Laboratorium,
grupa nr 2
Przedmiot: | PZJA - umiejętności łączone 1 [340-ON2-1PJS1] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2024/25 [2024]
(w trakcie)
Laboratorium [LAB], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Część spotkań jest ukryta - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Diana Ebelashvili, Grażyna Gorbacz-Dailida | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Materiały przygotowane przez prowadzącego są udostępniane za pośrednictwem Dysku Google, do którego link jest wysyłany za pośrednictwem systemu USOS. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Kurs jest zaprojektowany, aby pomóc studentom osiągnąć wysoki poziom biegłości w języku angielskim, szczególnie na poziomie C2. Na tym etapie studenci powinni wykazywać się niemalże biegłą znajomością języka, używając go płynnie i precyzyjnie w złożonych kontekstach akademickich, zawodowych i społecznych. Kurs koncentruje się na udoskonaleniu zaawansowanych umiejętności gramatycznych, rozszerzeniu słownictwa, poprawie dokładności fonetycznej oraz zwiększeniu płynności mówienia i pisania. Tematyka obejmuje złożone struktury zdaniowe, zaawansowane słownictwo oraz zagadnienia społeczne i kulturowe, przygotowując studentów do skutecznej i subtelnej komunikacji w różnych sytuacjach. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Formy pracy obejmują: 1) Dyskusje – rozwijanie umiejętności argumentacji i krytycznego myślenia poprzez analizę tekstów i wymianę poglądów. 2) Praca indywidualna – doskonalenie własnych umiejętności pisarskich, edytowanie i poprawianie tekstów. 3) Praca w parach – wzajemne udzielanie informacji zwrotnej i wspólne rozwiązywanie problemów. 4) Praca w grupach – kooperacja przy analizie tekstów, tworzeniu wspólnych projektów pisarskich. 5) Metoda ćwiczeń – regularne praktykowanie pisania różnych form tekstów. 6) Praca z tekstem – szczegółowa analiza i interpretacja tekstów w celu zrozumienia ich struktury i stylu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Podstawą zaliczenia jest: • Obecność i aktywny udział w zajęciach (dopuszczone są 2 nieobecności nieusprawiedliwione) • Ocena prac pisemnych lub projektowych na zadany temat przygotowywanych w ramach pracy własnej studenta • Przygotowywania zadań́ domowych • Napisanie testu końcowego z uzyskaniem pozytywnego wyniku (min. 51%) Skala ocen końcowych: 91-100% = 5 81-90% = 4,5 71-80% = 4 61-70% = 3,5 51-60% = 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Uwagi: |
Grupa nr 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.