Nowe technologie w doskonaleniu językowym [340-RT2-1NTD]
Rok akademicki 2024/25
Konwersatorium,
grupa nr 1
Przedmiot: | Nowe technologie w doskonaleniu językowym [340-RT2-1NTD] | ||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2024/25 [2024]
(w trakcie)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
|||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 7 | ||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||
Prowadzący: | Marzanna Karolczuk | ||||||||||||||||||
Literatura: |
Literatura podstawowa: E. Gajek, 2013, Technologie mobilne w edukacji językowej – na przykładzie języka angielskiego. Meritum Mazowiecki Kwartalnik Edukacyjny, Nr 4 str. 27-33. M. Karolczuk, D. Gałkowska, U. Lipato, 2018, Слушай, читай, не забывай. Преподавание и изучение русского языка как иносторанного с помощью современных технологий, Białystok. В.Н. Василовская, 2008, Использование мультимедиа как одного из средств интенсификации самостоятельной работы при изучении иностранного языка, Известия ЮФУ. Техническме науки, с. 230-234. B. Oelszlaeger-Kosturek, 2020, Neurobiologiczne uwarunkowania uczenia się.Wybrane zagadnienia, P r i m a E d u c a t i o n E, file:///C:/Users/Ideapad/Downloads/11078-48570-1-PB.pdf Literatura uzupełniająca: E. Gajek, 2012, Audiodeskrypcja i napisy jako techniki uczenia się języka – projekt ClipFlair. (co-authored with A. Szarkowska) Języki obce w szkole nr 2 (2012), s. 106-110. E. Gajek, 2008, Edukacja językowa w społeczeństwie informacyjnym Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Lingwistyki Stosowanej M. Ziółek-Wojnar, J. Deczewska, 2015, Wykorzystanie materiałów internetowych na zajęciach z języka rosyjskiego, Języki Obce w Szkole, nr 4, s. 46-51. Е.В. Воевода, 2009, Интернет-технологии в обучении иностранным языкам, Высшее образование в России, № 9, с. 110-114. |
||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Podcasty, wideoblogi, filmy. Blogi. Aplikacje mobilne, interaktywne ćwiczenia, gry internetowe, platformy edukacyjne. Portale społecznościowe, fora dyskusyjne, czaty. Wideokonferencje, edukacyjny wirtualny spacer. Sztuczna inteligencja. Neurobiologiczne podstawy uczenia się. |
||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Wykład, prezentacja, dyskusja, zadania testowe i projektowe. |
||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie w ocenie na podstawie aktywności studenta, obecności na zajęciach, przygotowanej przez studenta pracy projektowej, testu. Nieobecności: student nie otrzymuje zaliczenia po opuszczeniu powyżej 30% zajęć; w celu uzyskania zaliczenia przedmiotu (w przypadku nieobecności poniżej 30%) - student jest zobowiązany zaliczyć nieobecności w ramach konsultacji. |
||||||||||||||||||
Uwagi: |
Grupa nr 1 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.