Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Nowe technologie w doskonaleniu językowym [340-RT2-1NTD] Rok akademicki 2024/25
Konwersatorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Nowe technologie w doskonaleniu językowym [340-RT2-1NTD]
Zajęcia: Rok akademicki 2024/25 [2024] (w trakcie)
Konwersatorium [KON], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy piątek, 9:45 - 11:15
sala 28
Budynek Instytutu Neofilologii jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 7
Limit miejsc: (brak danych)
Prowadzący: Marzanna Karolczuk
Literatura:

Literatura podstawowa:

E. Gajek, 2013, Technologie mobilne w edukacji językowej – na przykładzie języka angielskiego. Meritum Mazowiecki Kwartalnik Edukacyjny, Nr 4 str. 27-33.

M. Karolczuk, D. Gałkowska, U. Lipato, 2018, Слушай, читай, не забывай. Преподавание и изучение русского языка как иносторанного с помощью современных технологий, Białystok.

В.Н. Василовская, 2008, Использование мультимедиа как одного из средств интенсификации самостоятельной работы при изучении иностранного языка, Известия ЮФУ. Техническме науки, с. 230-234.

B. Oelszlaeger-Kosturek, 2020, Neurobiologiczne uwarunkowania uczenia się.Wybrane zagadnienia, P r i m a E d u c a t i o n E, file:///C:/Users/Ideapad/Downloads/11078-48570-1-PB.pdf

Literatura uzupełniająca:

E. Gajek, 2012, Audiodeskrypcja i napisy jako techniki uczenia się języka – projekt ClipFlair. (co-authored with A. Szarkowska) Języki obce w szkole nr 2 (2012), s. 106-110.

E. Gajek, 2008, Edukacja językowa w społeczeństwie informacyjnym Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Lingwistyki Stosowanej

M. Ziółek-Wojnar, J. Deczewska, 2015, Wykorzystanie materiałów internetowych na zajęciach z języka rosyjskiego, Języki Obce w Szkole, nr 4, s. 46-51.

Е.В. Воевода, 2009, Интернет-технологии в обучении иностранным языкам, Высшее образование в России, № 9, с. 110-114.

Zakres tematów:

Podcasty, wideoblogi, filmy.

Blogi.

Aplikacje mobilne, interaktywne ćwiczenia, gry internetowe, platformy edukacyjne.

Portale społecznościowe, fora dyskusyjne, czaty.

Wideokonferencje, edukacyjny wirtualny spacer.

Sztuczna inteligencja.

Neurobiologiczne podstawy uczenia się.

Metody dydaktyczne:

Wykład, prezentacja, dyskusja, zadania testowe i projektowe.

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie w ocenie na podstawie aktywności studenta, obecności na zajęciach, przygotowanej przez studenta pracy projektowej, testu.

Nieobecności: student nie otrzymuje zaliczenia po opuszczeniu powyżej 30% zajęć; w celu uzyskania zaliczenia przedmiotu (w przypadku nieobecności poniżej 30%) - student jest zobowiązany zaliczyć nieobecności w ramach konsultacji.

Uwagi:

Grupa nr 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-2 (2024-11-25)