ERASMUS sem. letni 2022/2023 (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Fizyki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020 - Rok akademicki 2020/21 2021 - Rok akademicki 2021/22 2022 - Rok akademicki 2022/23 2023 - Rok akademicki 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | |||||
390-ERS-2EEK | brak |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Elementy elektrodynamiki klasycznej są jednosemestralnym kursem przedmiotu, obejmującym 45 godzin wykładu i 45 godzin konwersatorium. Treść nauczania obejmuje: 1) Zapoznanie studentów z podstawowymi pojęciami. 2) Analizę wektorową w 3. wymiarach. 3) Pola elektrostatyczne. 4) Pola magnetostatyczne. 5) Prawa indukcji elektromagmetycznej. 6) Równania Maxwella. 7) Fale elektromagnetyczne. 8) Optyka liniowa 9) Promieniowanie elektromagnetyczne. |
|
||
390-ERS-2STW |
![]() |
![]() |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wprowadzenie do szczególnej teorii względności: elementy kinematyki i dynamiki relatywistycznej cząstki i układów cząstek, geometria czasoprzestrzeni Minkowskiego. Wykład uzupełniony o konwersatoryjne ćwiczenia rachunkowe. |
|
||
390-ERS-1FST |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład oraz konwersatorium mają na celu zaznajomić studentów z elementami mechaniki statystycznej. |
|
||
390-ERS-3STF |
![]() |
brak |
![]() |
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład przedstawiający zarys dyscypliny fizyka i syntetycznie podsumowujący dotychczasowe kształcenie, ze szczególnym uwzględnieniem interdyscyplinarnych aspektów badań fizycznych. |
|
||