Zarządzanie 2 stopień 2 rok Stacjonarne lato (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Zarządzania)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023 - Rok akademicki 2023/24 2024 - Rok akademicki 2024/25 2025 - Rok akademicki 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | 2024 | 2025 | |||||
530-ZS2-2XZFN | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot przedstawia w zaawansowanym stopniu zagadnienia dotyczące finansowania aktywności gospodarczej. Program przedmiotu obejmuje przedstawienie i omówienie tradycyjnych i nowoczesnych źródeł finansowania aktywności gospodarczej wraz ze wskazaniem praktycznego ich wykorzystania. |
|
||||
530-ZS2-2PZRO |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest pełniejsze poznanie siebie. Swoich słabości, aby nad nimi pracować i swoich mocnych stron, aby je wykorzystywać w realizacji swojego potencjału. |
|
|||||
530-ZS2-2PSWZ |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
- (od 2025-10-01) Zarządzanie 2 stopień 2 rok Stacjonarne zima
Skrócony opis
Charakterystyka socjologicznych uwarunkowań zachowań organizacyjnych odnoszących się do funkcji zarządzania oraz przykładowe narzędzia do diagnozy wewnątrz oraz zewnątrz-organizacyjnej. |
|
|||||
530-ZS2-2PSM3 |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest: - wsparcie studentów w przygotowaniu ostatecznej wersji pracy magisterskiej - pogłębienie u studentów umiejętności stosowania w praktyce metodyki pisania pracy dyplomowej, - pogłębienie u studentów umiejętności samodzielnego wyszukiwania i gromadzenia danych, uszczegółowienie wiedzy, porządkowania i dbania o spójność treści oraz argumentowania, generalizowania i wyciągania logicznych wniosków, -- wspieranie studenta i nadzór nad procesem samodzielnego pisania pracy magisterskiej, |
|
|||||
530-ZS2-2XSM3 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest: - przygotowanie studentów do napisania pracy magisterskiej - wykształcenie u studentów umiejętności stosowania w praktyce metodyki pisania pracy magisterskiej, - wykształcenie u studentów umiejętności samodzielnego wyszukiwania i gromadzenia danych, uszczegółowienie wiedzy, porządkowania i dbania o spójność treści oraz argumentowania, generalizowania i wyciągania logicznych wniosków, - wdrożenie studentów do samodzielnej pracy badawczej, - wspieranie studenta i nadzór nad procesem samodzielnego pisania pracy magisterskiej, - wdrażanie studentów do badań prowadzonych w jednostce |
|
||||
530-ZS2-2PPKO |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie z procesami postrzegania konsumenta, wpływem emocji, motywów , postaw na jego decyzja, a także procesem analizy zachowań nabywców w oparciu o podstawy psychologii |
|
|||||
530-ZS2-2XPWB | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kształcenia w zakresie przedmiotu przywództwo w biznesie jest przekazanie studentom wiedzy związanej z realizacją roli lidera w przedsiębiorstwie. Studenci poznają podstawowe teorie oraz style przywództwa, a także podstawowe kompetencje zarówno intra- jak i interpersonalne. Zajęcia pozwalają na uświadomienie przez słuchaczy poziomu własnej wiedzy i umiejętności z zakresu przewodzenia innym oraz określenie obszarów wymagających dalszego rozwoju. Ponadto rozumieją znaczenie inspirowania innych do uczenia się i rozwoju. |
|
||||
530-ZS2-2PGO |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Wykład koncentruje się w szczególności na omówieniu w zaawansowanym stopniu pojęcia i specyfiki prawa gospodarczego, regulujących go aktów prawnych, relacji prawnych zachodzących między podmiotami prawa gospodarczego. W trakcie wykładu stosowane są metody aktywizujące studentów - dyskusje, pytania, rozstrzyganie przykładowych problemów praktycznych. |
|
|||||
530-ZS2-2XMOB | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest poznanie istoty modelu biznesowego, zasad tworzenia i analizy modelu biznesowego dla przedsiębiorstwa. |
|
||||
530-ZS2-2MOP |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kształcenia w zakresie przedmiotu „Metody oceny projektów inwestycyjnych” jest przekazanie studentom wiedzy umożliwiającej dokonanie oceny planowanych do realizacji, realizowanych oraz zakończonych projektów inwestycyjnych. Studenci nabywają wiedzę z zakresu matematyki finansowej; umiejętność kalkulacji wskaźników stanowiących główny element oceny ekonomicznej opłacalności projektów inwestycyjnych oraz interpretacji analizowanych wskaźników. Są gotowi do podejmowania decyzji dotyczących wyboru wariantu realizacji inwestycji. |
|
|||||
530-ZS2-2PKKO |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest nabycie przez studentów wiedzy teoretycznej, w zakresie etiologii i diagnozowania konfliktów organizacyjnych, przeciwdziałania nim, ale także sposobów zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce. |
|
|||||
530-ZS2-2XDIM#E | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
530-ZS2-2XDIM | brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Marketing cyfrowy wiąże się z wykorzystaniem różnych platform internetowych do nawiązywania kontaktu z docelowymi odbiorcami, w tym witryn internetowych, mediów społecznościowych i poczty elektronicznej, głównie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Przedmiot stanowi pogłębione studium współczesnego marketingu, odnoszące się do środowiska cyfrowego, które ze względu na swoje przewagi komunikacyjne staje się bardzo ważnym kanałem kontaktu z klientami. Pełne zrozumienie istoty wyzwań, możliwości i przeszkód w realizacji marketingu w Internecie, stanowi warunek właściwego posługiwania się wyselekcjonowanym zestawem narzędzi marketingowych, prowadzącym do osiągania zamierzonych rezultatów. |
|
||||