Przedmioty w rejestracji Rejestracja 3 para - 3PIN/3TTG MS1-3-HM-3Z2022
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022 - Rok akademicki 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2022 | |||||
330-MS1-3PIN |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przedstawienie, w zaawansowanym stopniu, form i istoty procesów innowacyjnych, z uwzględnieniem ich zróżnicowania geograficznego oraz znaczenia gospodarczego. Analizę istoty procesów innowacyjnych poprzedza omówienie teorii innowacji i głównych czynników rozwoju gospodarczego. Poszczególne rodzaje procesów innowacyjnych rozpatrywane są przez pryzmat czynników, które wpływają na ich efektywność oraz zasobów niezbędnych do ich przeprowadzenia. Omówiona jest także polityka innowacyjna, jako główne narzędzie wpływu państwa na przebieg procesów innowacyjnych w gospodarce. Przedmiot obejmuje także ocenę poziomu innowacyjności gospodarek z wykorzystaniem wskażników i rankingów innowacyjności oraz określenie czynników wpływających na określoną pozycję innowacyjną. |
|
|||
330-MS1-3TTG |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2022/23
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przedstawienie, w zaawansowanym stopniu, form i istoty procesów transferu technologii we współczesnej gospodarce. W czasie wykładu omówiona zostanie teoria innowacji, metody transferowania wiedzy i warunki jej skutecznej absorbcji. Przedmiot zakłada też omówienie przykładowych procesów transferu technologii. |
|
|||