Przedmioty w rejestracji wybór przedmiotów 3 (moduł 27) 21/22 euro3-27ab
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021 - Rok akademicki 2021/22 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2021 | |||||
400-US1-3MMR |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ze względu na konkurencyjny charakter relacji zachodzących pomiędzy regionami europejskimi, a w szczególności miastami istnieje potrzeba rozwijania wiedzy i umiejętności związanych z kreowaniem wizerunku budującego przewagę w pozyskiwaniu niezbędnych zasobów dla rozwoju jednostek terytorialnych. Celem przedmiotu jest więc nabycie i uporządkowanie podstawowej wiedzy związanej z marketingiem miasta i regionu, a także nabycie umiejętności diagnozowania potrzeb interesariuszy jednostki terytorialnej oraz profesjonalnego przygotowania materiałów promocyjnych i spójnej strategii komunikacji ukierunkowanej na założone cele wizerunkowe. |
|
||