Przedmioty w rejestracji wybór przedmiotów D euro_3r_2021-PRO-LU
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2020 - Rok akademicki 2020/21 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2020 | |||||
400-US1-3MMR |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ze względu na konkurencyjny charakter relacji zachodzących pomiędzy regionami europejskimi, a w szczególności miastami istnieje potrzeba rozwijania wiedzy i umiejętności związanych z kreowaniem wizerunku budującego przewagę w pozyskiwaniu niezbędnych zasobów dla rozwoju jednostek terytorialnych. Celem przedmiotu jest więc nabycie i uporządkowanie podstawowej wiedzy związanej z marketingiem miasta i regionu, a także nabycie umiejętności diagnozowania potrzeb interesariuszy jednostki terytorialnej oraz profesjonalnego przygotowania materiałów promocyjnych i spójnej strategii komunikacji ukierunkowanej na założone cele wizerunkowe. |
|
||
400-US1-3POR |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2020/21
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kształcenia w zakresie przedmiotu jest wyjaśnienie podstawowych pojęć z zakresu polityki regionalnej. Studenci nabywają wiedzę, umiejętności i kwalifikacje w zakresie celów, narzędzi, oczekiwanych (a także ex post) efektów oraz ewolucji polityki regionalnej. |
|
||