Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA:
1.B.Tracy, Psychologia sprzedaży, MTBiznes, Warszawa 2010
2.T.Buzan, R.Israel, Sprzedaż z głową, Oficyna a Wolters Kluwer, Kraków 2008.
3.T.Buzan, R.Israel, Genialny sprzedawca, Muza, Warszawa 2004.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
4.J.Vitale, Jak wprowadzić klienta w trans kupowania, Wydawnictwo HELION, Gliwice 2008.
5.A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005
6. R.B.Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Gdańsk 2013
|
Efekty uczenia się: |
UMIEJĘTNOŚCI
2PPSD_U01 – zadania decyzyjne, studia przypadków, symulacje, dyskusja na zadany temat, praca pisemna / Z2_U07
2PPSD_U02 - zadania decyzyjne, studia przypadków, symulacje, dyskusja na zadany temat, praca pisemna / Z2_U08
2PPSD_U03 - symulacje, dyskusja na zadany temat / Z2_U10
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
2PPSD_K01 - zadania decyzyjne, studia przypadków, symulacje, dyskusja na zadany temat, praca pisemna / Z2A_K01
2PPSD_K02 - zadania decyzyjne, studia przypadków / Z2A_K02
2PPSD_K03 - zadania decyzyjne, studia przypadków, symulacje, praca pisemna / Z2_K07
|
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem uzyskania zaliczenia ćwiczeń jest obecność na zajęciach oraz jakość zadań grupowych i pracy semestralnej. Nieobecności przekraczające dopuszczalny limit powinny być zaliczane na konsultacjach.
Praca semestralna przesłana w formie zdalnej na e-mail prowadzącego.
|
Zakres tematów: |
1. Charakterystyka sprzedawcy - dwanaście cech profesjonalisty
2. Budowa umysłowej matrycy sprzedawcy
3. Praca nad inteligencją handlową
4. Wdrażanie zasad skutecznej sprzedaży
5. Diagnoza przyczyn zachowań zakupowych klientów
6. Rozwój kompetencji sprzedawcy
|