Marketing 400-ES1-2PMA
Ćwiczenia (CW)
Rok akademicki 2019/20
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | ||
Literatura: |
1. Ph.Kotler, G.Armstrong, J.Saunders, V.Wong, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002 2. Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, red. L.Garbarski, PWE, Warszawa 2011 3. Podstawy marketingu, red. A.Czubała, PWE, Warszawa 2012 |
||
Efekty uczenia się: |
E1_W03- Student zna relacje, jakie przedsiębiorstwo nawiązuje z otoczeniem marketingowym, wie jaki mają charakter i jakie jest ich znaczenie. E1_W04- Student ma podstawową wiedzę na temat relacji zachodzących pomiędzy przedsiębiorstwem a klientami i/lub konkurentami, zna działania i narzędzia marketingowe pozwalające odpowiednio kształtować owe relacje zgodnie z celami organizacji. E1_K06- Potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę z zakresu marketingu. |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena wiedzy studentów z zakresu programu ćwiczeń jest prowadzona w systemie punktowym. Kryteria zdobywania punktów: test zaliczeniowy, prezentacje oraz czynny udział studentów w zajęciach. Dopuszczalne dwie nieobecności. Każda następna 2 pkt. ujemne. |
||
Zakres tematów: |
1. Charakterystyka współczesnego marketingu 2. Marketingowe otoczenie przedsiębiorstwa 3. Rynek jako element otoczenia firmy 4. Procedura S-T-P 5. System informacji marketingowej 6. Badania marketingowe 7. Produkt 8. Dystrybucja 9. Komunikacja 10. Cena 11. Zarządzanie marketingowe 12. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa |
||
Metody dydaktyczne: |
* Studia przypadków * Praca w grupach * Bieżące sprawdzanie wiedzy |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każdy wtorek, 13:30 - 15:00,
sala 403 |
Robert Aliukonis | 17/ |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: Budynek Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego w Wilnie |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.