Literatura podstawowa:
Cialdini, R. B. (2009). Wywieranie wpływu na ludzi-teoria i praktyka. Gdańskie Wydawnictwo Psych.
Fleischer, M. (2013). Typologia komunikacj
Fleischer, M. (2007). Zarys ogólnej teorii komunikacji1. Communication Design, 13.
Goban-Klas, T. (2008). Nauki o mediach i komunikacji społecznej jako nowa dyscyplina nauk humanistycznych. Studia Medioznawcze= Media Studies, (2 (33).
Nóżka, M. (2013). Komunikacja interpersonalna w teorii i praktyce zawodowej pracowników socjalnych.
Podobas, I. (2014). Mediacje i negocjacje w pracy socjalnej. Centrum Rozwoju Zasobow Ludzkich.
Pikuła, N. G. (2013). Feedback w pracy socjalnej. Labor et Educatio, (1), 139-152.
Stewart, J. R. (Ed.). (2010). Mosty zamiast murów: podręcznik komunikacji interpersonalnej. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Szyszka, M., & Bělík, V. (2018). Opinie pracowników socjalnych na temat działań komunikacyjnych w instytucjach pomocowych–perspektywa kształtowania kompetencji komunikacyjnych. Edukacja Dorosłych, 2, 227-237.
Zdebska, E. (2011). Komunikacja w pracy socjalnej.
S. Trenholm i A. Jensen, Poznanie społeczne: jak spostrzegamy jednostki, relacje i wydarzenia społeczne, [W:] Mosty zamiast murów. Podręcznik komunikacji interpersonalnej, J. Stewart (red.), Warszawa 2003,
Literatura uzupełniająca:
B. Jarmrożek, J. Sobczak, Komunikacja interpersonalna, Poznań 2000, s. 39- 41.
Literatura dodatkowa:
Aronson, E., Aronson, J., & Radzicki, J. (1987). Człowiek-istota społeczna. Państwowe Wydaw. Naukowe.
Goodman, N. (1997). Wstęp do socjologii. Zysk i S-ka Wydaw..
Molyneux, M. (2005). Słownik socjologii i nauk społecznych. Wydawn. Naukowe PWN.
Colman, A. M. (2009). Słownik psychologii. Wydawnictwo Naukowe PWN.
|