Literatura: |
Literatura:
Business Result Upper-intermediate, M. Duckworth, R. Turner (Oxford UP, 2008)
Management part I, II, Virginia Evans, Jenny Dooley, Henry Brown(Express Publishing,2017)
Business Result Intermediate, J.Hughes, J.Naunton (Oxford UP, 2007) -
Business Vocabulary in Use Advanced, B. Mascull (Cambridge UP, 2009) - Business Vocabulary Builder, P. Emerson (MacMillan, 2009) - English Vocabulary in Use, M. McCarthy, F. O’Dell (Cambridge UP, 1994) -
Advanced Language Practice, Michael Vince (Macmillan, 2003) -
First Certificate Language Practice, Michael Vince (Macmillan, 2003) - Successful Writing Advanced, V. Evans (Express Publishing, 2004)
Check your English vocabulary for Human Resources an Personnel Management,Rawdon Wyatt ( Bloomsbury Publishing Plc 2005)
Check your English vocabulary for Business and Administration,Rawdon Wyatt (Aand C Black Publishers Ltd ,2007)
|
Efekty uczenia się: |
1. Posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnego typu wystąpień ustnych (np. prezentacje, referaty) i prac pisemnych (np. streszczenie tekstu specjalistycznego) w języku obcym.
Z1_U09, Z1_U08/ANG_U09, ANG_U08 - prezentacje multimedialne, posterowe, referaty
2. Potrafi aktywnie pracować w grupie, np. biorąc czynny udział w dyskusjach oraz dokonując ich podsumowania.
Z1_K02/ANG_K02 - projekty grupowe, dyskusje
3. Ma umiejętności językowe, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego. Z1_U09/ANG_U09
Weryfikacja: testy kontrolne, kolokwia, zaliczenia pisemne.
Warunkiem zaliczenia są przynajmniej dostateczne oceny z w. wym. prac.
|
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność na zajęciach (dopuszczalna są 2 nieobecności w semestrze bez konieczności ich odpracowania), przygotowania do zajęć i czynny w nich udział, zaliczenie na ocenę minimum dostateczną testów, kartkówek i prac pisemnych, przedstawienie prezentacji (projekty indywidualne i w parach).
Zaliczenia w postaci testów/kartkówek odbywają się za pośrednictwem platformy Blackboard.
Skala ocen:
91-100% 5
81-90% 4,5
71-80% 4
61-70% 3,5
51-60% 3
|
Zakres tematów: |
Zagadnienia tematyczne:
1.Sektor usługowy - negocjowanie z klientem, obsługa klienta
2.Etyka w biznesie, wartości
3.Podejmowanie skutecznych decyzji w firmie
4.Zarządzanie zadaniami, projektami i procesami do realizacji firmie zewnętrznej
5.Zarządzanie pracownikami w firmie
6.Zarządzanie własną firmą
7.Uzyskiwanie informacji, ustalanie szczegółów, komunikacja w firmie
8.Fakty i liczby w firmie
9.Zarządzanie czasem
10.Zarządzanie zmianami
11.Zarządzanie wydajnością pracowników
12.Kultura firmy
13.Wpływ nowych technologii na społeczne i zawodowe życie człowieka.
tematy do elearningu:
1.Zrównoważony rozwój w perspektywie środowiska, ekonomii i dobrostanu człowieka
2.Zarządzanie projektami w organizacji - terminologia ,kluczowe osoby w projekcie
3. Zarządzanie sprzedażą-techniki sprzedaży,planowanie ,raportowanie
4.Rozwijanie sprawności pisania-marketing partnerski-opracowanie skutecznego programu lojalnościowego
|
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne: aktywizujące i uczestniczące.
Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń wszystkich sprawności językowych: mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie.
Wiedza sprawdzana jest w formie testów pisemnych, wypowiedzi pisemnych i ustnych – indywidualnych i w grupach - dotyczących materiału specjalistycznego oraz ogólnego
|