Literatura: |
Literatura podstawowa:
1. Brdulak H., Brdulak J., Negocjacje handlowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne PWE, Warszawa 2000.
2. Cichobłaziński L., Techniki negocjacji i mediacji, Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2008.
3. Krzyminiewska G., Techniki negocjacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2015.
4. Nęcki Z., Negocjacje w biznesie, Antykwa, Kraków 2000.
5. Bargiel – Matusiewicz K., Negocjacje i Mediacje, PWE, Warszawa 2014.
6. Hożyk A., Negocjacje. Sprawdzone strategie, Edgar 2012.
7. Robbins P. R., Organizational Behavior, Prentice Hall International, Inc, New Yersey 2001.
Literatura uzupełniająca:
1. Budzyński W., Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia, Wydawnictwo POLTEXT, Warszawa 2014.
2. Schmidt H., Negocjacje handlowe, BC Edukacja 2008.
3. Mastenbroek W., Negocjowanie, PWN, Warszawa 1997.
4. Heussechen P., Perrotion R., Kupić z zyskiem. Negocjacje handlowe, POLTEXT, Warszawa 1994.
5. Peeling N., Negocjacje. Co dobry negocjator wie, robi i mówi, PWE 2010.
6. Rosa G., Komunikacja i negocjacje w biznesie, Wnus, Szczecin 2009.
|
Efekty uczenia się: |
KWB_UW5 Student potrafi wykorzystać w praktyce i w pracach badawczych zdobytą wiedzę z komunikacji oraz poddać krytycznej analizie przydatność i skuteczność stosowanej w praktyce wiedzy - aktywność studenta, poziom przygotowanej prezentacji, rozwiązywanie case study, kolokwium
KWB_UK2 Student posiada pogłębioną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych dotyczących komunikacji - aktywność studenta, poziom przygotowanej prezentacji, rozwiązywanie case study, kolokwium
KA7_U01 Student potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, w szczególności rolę przywódcy - aktywność studenta, poziom przygotowanej prezentacji, rozwiązywanie case study
KA7_UK1 Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego ze względu na dynamikę procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób - aktywność studenta, poziom przygotowanej prezentacji, rozwiązywanie case study, kolokwium
|
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę końcową składa się aktywność na zajęciach (0-2 pkt na każdych zajęciach, max. z aktywności do zdobycia w semestrze 26 pkt), case study (0-3 pkt, max. z case study do zdobycia w semestrze 39 pkt) przygotowanie prezentacji (0-5 pkt). Obowiązkowe jest pozytywne zaliczenie kolokwium (min. 51%). Kolokwium w formie stacjonarnej (max. 70 pkt do zdobycia).
Punktacja ogólna zaliczenia przedmiotu:
91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra
81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus
71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra
61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus
51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna
Możliwe są 2 nieobecności na zajęciach, które należy zaliczyć na konsultacjach w ciągu 2 tygodni. Nieobecność na 50% zajęć skutkuje brakiem kwalifikacji i możliwości zaliczenia danych zajęć.
|