Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing na rynkach zagranicznych 450-ZS1-3XMRZ
Wykład (WYK) Rok akademicki 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

LITERATURA OBOWIĄZKOWA:

W.Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011

A.Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010.

Rakesh M. J., International marketing, University Press, Oxford 2014.

LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:

J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008

A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005

W. Patrzałek., Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 2010.

Horská E., International marketing, Wydawnictwo Episteme, Kraków 2014.

Efekty uczenia się:

3XMRZ_WK1 ma podstawową wiedzę w zakresie działań marketingowych podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych (KA6_WK4), weryfikacja: test egzaminacyjny

Metody i kryteria oceniania:

Egzamin w formie testu. Zalicza min. 51% punktów możliwych do zdobycia. Podstawa podejścia do egzaminu jest zaliczenie ćwiczeń.

Punktacja na zaliczenia:

91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra

81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus

71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra

61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus

51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna

Zakres tematów:

1.Zajęcia organizacyjne. Marketing krajowy, międzynarodowy a globalny

2.Ewolucja koncepcji marketingu międzynarodowego i otoczenia.

3. Strategie wejścia na rynki zagraniczne.

4. Korporacje transnarodowe i ich funkcjonowanie.

5. Badania marketingowe na rynku międzynarodowym.

6 Internacjonalizacja zachowania konsumentów

7. Marketing mix na rynkach zagranicznych.

Metody dydaktyczne:

Metody: wykład tradycyjny z prezentacją multimedialną angażujący studentów do zadawania pytań.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 11:30 - 12:00, sala 204
Anna Śleszyńska 27/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)