KP7_UU1 student wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk ekonomicznych i dziedzin komplementarnych do proponowania rozwiązań i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów S2A_U09
Kompetencje społeczne, weryfikacja dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku
KP7_KK2 student potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, w szczególności rolę przywódcy S2A_K02, weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku
Umiejętności
EN2-2XMMI_KP7_UW1 student potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę z zakresu dyscypliny naukowej ekonomia i finanse oraz metodykę pracy naukowej do interpretacji i wyjaśniania zjawisk oraz procesów w marketingu międzynarodowym (P7S_UW) weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku
EN2-2XMMI_KP7_UO2 student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych w celu rozwiązywania konkretnych problemów z zakresu marketingu międzynarodowego (P7S_UO) weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku
EN2-2XMMI_KP7_UU1 student potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się identyfikując stan swojej wiedzy podczas samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów w zakresie marketingu międzynarodowego (P7S_UU) weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku
Kompetencje
EN2-2XMMI_KP7_KK1 student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy z zakresu marketingu międzynarodowego przez pryzmat dynamiki procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie (P7S_KK)
weryfikacja: dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku
EN2-2XMMI_KP7_KK5 student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, umiejętności i odbieranych treści z zakresu marketingu międzynarodowego w celu samodzielnego uzupełniania i doskonalenia nabytej wiedzy i umiejętności (P7S_KK) weryfikacja: dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku
|