Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing międzynarodowy 330-EN2-2XMMI
Ćwiczenia (CW) Rok akademicki 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 9
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

1. W. Grzegorczyk, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2011

2. A. Limański, I.Drabik, Marketing międzynarodowy, Difin, Warszawa 2010

3. J.Borowski, Globalizacja, konkurencyjność międzynarodowa i strategie przedsiębiorstw, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2008

4. A. Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005

5. R. M. Joshi, International marketing, Oxford University Press, New Delhi 2014

Efekty uczenia się:

KP7_UU1 student wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk ekonomicznych i dziedzin komplementarnych do proponowania rozwiązań i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów S2A_U09

Kompetencje społeczne, weryfikacja dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

KP7_KK2 student potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, w szczególności rolę przywódcy S2A_K02, weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

Umiejętności

EN2-2XMMI_KP7_UW1 student potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę z zakresu dyscypliny naukowej ekonomia i finanse oraz metodykę pracy naukowej do interpretacji i wyjaśniania zjawisk oraz procesów w marketingu międzynarodowym (P7S_UW) weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

EN2-2XMMI_KP7_UO2 student potrafi współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych w celu rozwiązywania konkretnych problemów z zakresu marketingu międzynarodowego (P7S_UO) weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

EN2-2XMMI_KP7_UU1 student potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się identyfikując stan swojej wiedzy podczas samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów w zakresie marketingu międzynarodowego (P7S_UU) weryfikacja:dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

Kompetencje

EN2-2XMMI_KP7_KK1 student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy z zakresu marketingu międzynarodowego przez pryzmat dynamiki procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie (P7S_KK)

weryfikacja: dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

EN2-2XMMI_KP7_KK5 student jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy, umiejętności i odbieranych treści z zakresu marketingu międzynarodowego w celu samodzielnego uzupełniania i doskonalenia nabytej wiedzy i umiejętności (P7S_KK) weryfikacja: dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie ćwiczeń odbędzie się na podstawie sumy punktów uzyskanych z aktywności: projektów zespołowych, analizy przypadku i dyskusji.

Punktacja na zaliczenia:

91-100% punktów możliwych do zdobycia - ocena bardzo dobra

81-90% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra plus

71-80% punktów możliwych do zdobycia - ocena dobra

61-70% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna plus

51-60% punktów możliwych do zdobycia - ocena dostateczna

Zakres tematów:

1. Globalne marki i diagnoza przyczyn porażek na rynkach międzynarodowych

2. Międzynarodowe otoczenie marketingowe

3. Marketingowe strategie korporacji międzynarodowych

Metody dydaktyczne:

Dyskusje problemowe, projekty zespołowe, studium przypadku

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
2 co druga sobota (nieparzyste), 17:10 - 18:55, sala 304
Anna Śleszyńska 26/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-2 (2024-05-20)