Literatura: |
Literatura podstawowa:
1. Porter M.E., Strategia konkurencji. Metody analizy sektorow i konkurentow,
MT Biznes, Warszawa 2006
2. Obłoj K., Strategia organizacji. W poszukiwaniu trwałej przewagi
konkurencyjnej, PWE, Warszawa 2007
3. Gierszewska G., Zarządzanie strategiczne, WSPiZ, Warszawa 2000
4. Gierszewska G., Romanowska M., Analiza strategiczna przedsiębiorstwa,
PWE, Warszawa 2007
Literatura dodatkowa:
1. Pierścionek Z., Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, PWN,
Warszawa 2007
2. Strategor, Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa 2001
red. H.Ferenc
3. Urbanowska-Sojkin E., Banaszyk P., Witczak H., Zarządzanie strategiczne
przedsiębiorstwem, PWE, Warszawa 2007
4. Krupski R. (red.), Zarządzanie strategiczne. Koncepcje – metody,
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2007
|
Efekty uczenia się: |
ZS-UW1 - student potrafi dokonywać analizy strategicznej przedsiębiorstwa, formułować na tej podstawie wnioski i rekomendacje
(KA7_UW2) (studium przypadku wybranej firmy)
ZS-UW2 - student potrafi analizować przyczyny i skutki zdarzeń strategicznych w przedsiębiorstwie i w otoczeniu i na tej podstawie
formułować opinie (KA7_UW3) (studium przypadku wybranej firmy)
ZS-UW3 - student potrafi na podstawie zgromadzonych danych do promowania rozwiązań (KA7_UW6) (studium przypadku wybranej firmy)
ZS-UK1 - student posiada umiejętność przygotowania wystąpień ustnych dotyczących zarządzania strategicznego (KA7_UK2)
ZS-UO1 - potrafi dokonywać priorytetyzacji zadań do wykonania samodzielnie i w zespole (KA7_U02) (studium przypadku wybranej firmy)
i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów
KA7_UK2 - posiada pogłębioną umiejętność przygotowania wystąpień ustnych z zakresu dyscypliny nauk o zarządzaniu (studium przypadku wybranej firmy)
KA7_U02 - potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji zadań własnych i zespołu (studium przypadku wybranej firmy)
|