Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

E-commerce 450-ZS1-3SECO
Ćwiczenia (CW) Rok akademicki 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

LITERATURA PODSTAWOWA:

1. Ł. Siemieniuk, N. Siemieniuk, Funkcjonowanie e-commerce w Polsce, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2022

2. P. Karwatka i in., Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013

3. L. Kępa, P. Tomasik, S. Dobrzyński, Bezpieczeństwo systemu e-commerce, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012

LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:

1. Dave Chaffey , Digital Business and E-Commerce Management, Pearson Education 2019

2. L. Ullman , E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011

Efekty uczenia się:

WIEDZA

3SECO _W01 Zna standardowe narzędzia informatyczne gromadzenia, analizy i prezentacji danych ekonomicznych i społecznych

Z1_W07-praca w formie prezentacji multimedialnej, prezentacja w czasie zajęć

UMIEJĘTNOŚCI

3SECO _U01 Potrafi wykorzystać zasoby baz danych pozyskiwanych z systemów informatycznych i sieci Internet i stosuje właściwe techniki z wykorzystaniem właściwego oprogramowania

Z1_U0-2-praca w formie prezentacji multimedialnej, prezentacja w czasie zajęć

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

3SECO _K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz rozumie potrzebę stałego uczenia się, ze względu na dynamikę procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych

Z1_K01- dyskusja w trakcie zajęć

3SECO _K02 Potrafi samodzielnie uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności

Z1_K06-praca w formie prezentacji multimedialnej, prezentacja w czasie zajęć

Metody i kryteria oceniania:

Formy zaliczenia przedmiotu: zaliczenie na ocenę na podstawie wykonanej pracy w formie prezentacji multimedialnej

Warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest osiągnięcie założonych efektów uczenia się.

Ogólne warunki uczestnictwa i zaliczenia przedmiotu określa Uchwała nr 2527 Senatu Uniwersytetu w Białymstoku z dnia 26 czerwca 2019 r. w sprawie uzgodnienia Regulaminu studiów Uniwersytetu w Białymstoku

Nieobecności:

-dopuszczalne są dwie nieobecności na ćwiczeniach (4 godz. dydaktyczne), nieobecności przekraczające dopuszczalny limit powinny być zaliczone na konsultacjach

- więcej niż 51% nieusprawiedliwionych i nieodrobionych nieobecności na ćwiczeniach kwalifikuje do niezaliczenia przedmiotu

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie

2. Istota e-commerce

3. Tworzenie modeli biznesowych w e-commerce

4. Narzędzia analityczne wspomagające pracę w e-commerce

5. RODO w e-commerce

6. Real time marketing

7. Content marketing

8. Marketing wirusowy

9. Inbound marketing

10. Outbound marketing

11. Permission marketing

12. Technologie informacyjne w e-commerce

13. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie handlem elektronicznym

14. Systemy informatyczne wspomagające promocję sklepów internetowych

15. Podsumowanie

Metody dydaktyczne:

- ćwiczenia angażujące studentów do pracy w formie prezentacji multimedialnych

W okresie od 7 stycznia do 6 lutego 2023 r. zajęcia dydaktyczne odbywają się z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość przy użyciu platformy edUPortal w formie synchronicznej (tj. zajęć prowadzonych w czasie rzeczywistym przy użyciu środków komunikacji elektronicznej).

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
2 (brak danych), (sala nieznana)
Nina Siemieniuk 19/ szczegóły
3 (brak danych), (sala nieznana)
Nina Siemieniuk 14/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)