Literatura: |
Podstawowa i uzupełniająca:
1. Ciborowski R.W., Gruszewska E., Meredyk K., Podstawy rachunku efektywności inwestycji, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2001.
2. Dziawgo D., Zawadzki A., Finanse przedsiębiorstwa. Istota – Narzędzia – Zarządzanie, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Warszawa 2011.
3. Gallagher T.J., Financial Management: Principles and Practice, Textbook Media Press, 2016.
4. Gąsiorkiewicz L., Analiza Ekonomiczno-Finansowa Przedsiębiorstw, Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa 2011.
5. Gos W., Rachunek przepływów pieniężnych w świetle krajowego standardu rachunkowości, Difin, Warszawa 2004.
6. Podgórska M., Klimkowska J., Matematyka finansowa, PWN, Warszawa 2006.
7. Sierpińska M., Jachna T., Metody podejmowania decyzji finansowych. Analiza przykładów i przypadków, PWN, Warszawa 2007.
8. Sierpińska M., Jachna T., Ocena przedsiębiorstwa wg standardów światowych, PWN Warszawa 2011.
|
Efekty uczenia się: |
2MOP_U01 - ocena aktywności w trakcie zajęć, udział w dyskusji, kolokwium
2MOP_U02 - ocena aktywności w trakcie zajęć, udział w dyskusji, kolokwium
2MOP_U03 - ocena aktywności w trakcie zajęć, udział w dyskusji, kolokwium
|
Metody i kryteria oceniania: |
Warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest osiągniecie założonych efektów uczenia się. Forma przewidziana do ich weryfikacji, to: kolokwium pisemne oraz aktywność w czasie zajęć. Podstawą zaliczenia ćwiczeń jest uzyskanie co najmniej 51% punktów możliwych do zdobycia.
Nieobecności:
• dopuszczalna jest jedna nieusprawiedliwiona nieobecność na ćwiczeniach (2 godz. dydaktyczne); nieobecności przekraczające dopuszczalny limit powinny być zaliczane na konsultacjach;
• więcej niż 50% nieusprawiedliwionych i nieodrobionych nieobecności na ćwiczeniach kwalifikuje do niezaliczenia przedmiotu.
|
Metody dydaktyczne: |
Metody dydaktyczne:
• ćwiczenia prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących angażujące studentów do pracy samodzielnej i w grupach oraz dyskusji: rozwiązywanie zadań i testów, wspólne omawianie zagadnień z danego tematu, metody problemowe, dyskusja dydaktyczna;
• konsultacje indywidualne wg harmonogramu konsultacji wykładowcy w zależności od potrzeb studenta.
|