Literatura: |
Kompilacja materiałów zaczerpniętych z podręczników do nauki języka angielskiego na odpowiednim poziomie zaawansowania oraz źródeł internetowych.
Upstream Advanced, Express Publishing
Speak Out Advanced, Pearson
New English File Advanced, OUP
Thomas, B.J. (1989). Advanced Vocabulary and Idiom. London: Edward Arnold.
McCarthy, M. and F. O’Dell (1994). English Vocabulary in Use upper-intermediate & advanced. Cambridge: CUP.
Keynote Advanced, Egis
Materiały przygotowane przez prowadzącego na podstawie autentycznych źródeł anglojęzycznych.
www.bbc.co.uk/learningenglish/
www.britishcouncil.pl
www.ted.com
|
Efekty uczenia się: |
EK - wiedza
1. Student ma uporządkowaną wiedzę z zakresu słownictwa i gramatyki z tematyki objętej kursem. K_W13, K_W04, K_W02
2. Student zna i rozumie podstawowe zasady konstruowania eseju w formacie anglosaskim z uwzględnieniem właściwej stylistyki oraz interpunkcji. K_W04, K_W02, K_W12
3. Student posiada podstawowa wiedzę o pojęciach, zjawiskach i procesach prozodycznych oraz zna podstawową terminologię prozodyczną. K_W02, K_W03
EK – umiejętności
1. Student posiada umiejętności językowe na poziomie zapewniającym komunikowanie się w kraju nauczanego języka, w kontaktach z użytkownikami tego języka. Potrafi wypowiadać się dość płynnie, spontanicznie, używając właściwych sformułowań. K_U09,K_U08
2. Student potrafi korzystać ze strategii czytelniczych w celu określenia rodzaju, tematyki, celu i stylu tekstu oraz poprzez dostosowanie tych strategii do różnych typów tekstów (instruktażowych, prasowych, urzędowych, literackich, naukowych). Potrafi zrozumieć różnorodne teksty z różnych obszarów życia. K_U05, K_U01, K_U06
3. Student rozumie złożone wypowiedzi. Po wysłuchaniu tekstu student potrafi określić myśl przewodnią, znaleźć szczegółowe informacje, rozpoznać wyrażane opinie i kontekst tekstu mówionego. K_U08
4. Student potrafi poprawnie sformułować tezę i główne założenia eseju oraz potrafi poprawnie dobrać argumenty i przykłady popierające tezę eseju K_U05, K_U13, K_U11
EK – kompetencje
Student potrafi pracować w grupie, podejmować decyzje, negocjować, identyfikować i rozstrzygać problemy.K_K01, K_K02, K_K07
|
Metody i kryteria oceniania: |
Studenci oceniani są w oparciu o następujące kryteria:
- aktywne uczestnictwo w zajęciach
- testy z rozumienia języka mówionego
- testy z rozumienia języka pisanego
- testy ze słownictwa
- indywidualna wypowiedź ustna
Oceny:
5= 87%-100%
4,5= 81%-86%
4= 71%- 80%
3,5= 61%- 70%
3= 51%-60%
Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Dopuszcza się dwie nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze.
|