Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Programowanie w Javie i Pythonie 400-IS1-2PJP
Projekt (PROJ) Rok akademicki 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: 30
Literatura:

1. Anil Hemrajani, Java : tworzenie aplikacji sieciowych za pomocą Springa, Hibernate i Eclipse, 351 s, Gliwice : Helion, 2007.

2. Bruce Eckel, Thinking in Java : edycja polska, Wyd. 4, 1248 s, Gliwice : Helion, 2006.

3. Python : wprowadzenie, Mark Lutz, Helion, 2011

4. Python dla każdego : podstawy programowania, Michael Dawson, Helion, 2014

5. Materiały dostępne na: https://www.w3schools.com/

Efekty uczenia się:

Student potrafi napisać samodzielnie aplikację w językach Java i Python KP6_UW4, KP6_UW5, KP6_KK1

Metody i kryteria oceniania:

Ocena wykonanych projektów.

Zakres tematów:

W ramach projektu studenci mają obowiązek napisania dwóch dużych programów (1 w Java oraz 1 w Python) w zakresie tematów z laboratorium.

Metody dydaktyczne:

Samodzielna praca studentów nad wykonaniem projektów.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co drugi piątek (parzyste), 13:30 - 15:00, sala 407
co drugi piątek (nieparzyste), 10:55 - 13:10, sala 407
Kamil Ząbkiewicz, Wojciech Lesiński 12/15 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego w Wilnie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-4 (2025-01-17)