Literatura: |
LITERATURA OBOWIĄZKOWA:
1.B.Tracy, Psychologia sprzedaży, MTBiznes, Warszawa 2010
2.T.Buzan, R.Israel, Sprzedaż z głową, Oficyna a Wolters Kluwer, Kraków 2008.
3.T.Buzan, R.Israel, Genialny sprzedawca, Muza, Warszawa 2004.
LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:
4.J.Vitale, Jak wprowadzić klienta w trans kupowania, Wydawnictwo HELION, Gliwice 2008.
5.A.Nizielska, Strategie marketingowe korporacji transnarodowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, Katowice 2005
6. R.B.Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Gdańsk 2013
|
Efekty uczenia się: |
PPSP_U01 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży do proponowania rozwiązań i samodzielnego rozstrzygania konkretnych problemów KA7_UW6 - zadania indywidualne
PPSP_U02 potrafi analizować zjawiska społeczne oraz potrafi zastosować narzędzia psychologii sprzedaży do pogłębionej teoretycznie oceny zjawisk społecznych KA7_UW7 - zadania indywidualne i grupowe
PPSP_U03 posiada pogłębioną umiejętność budowania werbalnych komunikatów perswazyjnych KA7_UK2 - zadania indywidualne i grupowe
PPSP_U04 potrafi pracować w grupie rozumiejąc jej dynamikę, przyjmując w niej różne role, w szczególności rolę lidera KA7_U01 - zadania indywidualne i grupowe
PPSP_U05 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności z zakresu psychologii sprzedaży, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego ze względu na dynamikę procesów rynkowych i społecznych zachodzących w świecie KA7_UK1 - zadania indywidualne i grupowe
PPSP_K01 wykazuje postawę przedsiębiorczości popartą psychologią sprzedaży w podejmowanej aktywności społeczno-gospodarczej KA7_K03 - aktywność na zajęciach
|
Zakres tematów: |
1. Kim jest sprzedawca - dwanaście cech sprzedawcy
2. Umysłowa matryca sprzedawcy
3. Inteligencja handlowa
4. Zasady skutecznej sprzedaży
5. Przyczyny zakupowych zachowań klientów
6. Kierunki rozwoju kompetencji sprzedawcy
|