Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing społeczny 370-KS1-1MAS
Wykład (WYK) Rok akademicki 2024/25

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

Literatura:

1. Anita Tkocz, Rola marketingu społecznego w kształtowaniu zmian społecznych, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 458, 2016

2. Anna Czubała, Koncepcja i formy marketingu społecznego przedsiębiorstw; Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, t. 22, nr 1, czerwiec 2013

3. Marta Karwacka, Marketing społeczny w służbie biznesu i społeczeństwa; Kultura i Edukacja nr 2, 22-36, 2007

4. Michał Szyszka, Marketing społeczny jako narzędzie wzmacniania działań i perspektywa innowacji w polityce społecznej; Innowacyjna Polityka Społeczna (pp.274-294), 2015

5. Jacek Kamiński, Jak bardzo społeczny jest marketing społeczny (cz. 1); Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

6. Anna Wójciuk, Reklama komercyjna i reklama społeczna – różnice i podobieństwa; Zeszyty Naukowe Towarzystwa Doktorantów UJ Nauki Społeczne, nr 16 (1/2017), s. 27–43

7. Dorota Teneta-Skwiercz, Marketing społecznie zaangażowany jako źródło sukcesów współczesnego przedsiębiorstwa; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu Zeszyty Naukowe 2011 (172)

Efekty uczenia się:

Umiejętności, student potrafi:

KA6_UW2 - formułować i rozwiązywać złożone oraz nietypowe problemy związane z procesami prawno-społeczno-polityczno-ekonomicznymi

KA6_UK2 - komunikować się z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu kryminologii i innych nauk społecznych lub humanistycznych

KA6_UU1 - samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie

KA6_UU2 - samodzielnie uzupełniać nabytą wiedzę i umiejętności, a także rozwijać je interdyscyplinarnie.

Sposób weryfikacji efektów kształcenia: zaliczenie w formie odpowiedzi ustnej

Metody i kryteria oceniania:

Zaliczenie w formie ustnej odpowiedzi.

W zależności od obowiązujących regulacji zastrzega się możliwość przeprowadzenia zaliczenia końcowego przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zakres tematów:

1. Wprowadzenie do marketingu społecznego

2. Narzędzia i strategie marketingu społecznego

3. Planowanie i wdrażanie kampanii społecznych

4. Marketing społeczny jako działanie innowacyjne

5. Etyka w marketingu społecznym

6. Marketing społeczny w kontekście prewencji kryminologicznej

Metody dydaktyczne:

Wykład klasyczny (w sali i zdalnie asynchronicznie) z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej, dyskusja, analiza przypadków.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 13:15 - 15:30, sala 311
Wioleta Hryniewicka-Filipkowska 25/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek Wydziału Prawa
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-4 (2025-01-17)