Ćwiczenia specjalizacyjne-językoznawstwo stosowane 1
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 340-AS2-2JCS1 |
Kod Erasmus / ISCED: |
09.001
|
Nazwa przedmiotu: | Ćwiczenia specjalizacyjne-językoznawstwo stosowane 1 |
Jednostka: | Wydział Filologiczny |
Grupy: |
2L stac. II st. studia filologii angielskiej - przedmioty specjalnościowe Filologia angielska 2 stopień 2 rok sem.letni Filologia angielska 2 stopień 2 rok sem.zimowy |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | specjalizacyjne |
Założenia (opisowo): | Student powinien znać język angielski na poziomie B2 + |
Skrócony opis: |
Ćwiczenia poświęcone są wybranym zagadnieniom z językoznawstwa stosowanego z naciskiem na nauczanie języka angielskiego u uczniów z neuroróżnorodnością. |
Pełny opis: |
profil studiów: ogólnoakademicki forma studiów: stacjonarne rodzaj przedmiotu: obowiązkowy do wyboru (M_3) dziedzina i dyscyplina: nauki humanistyczne, językoznawstwo, rok studiów: I i II semestr: 1,2,3,4 liczba godzin dydaktycznych: 150h konwersatorium, punkty ECTS: 14 bilans nakładu pracy studenta: udział w ćwiczeniach - 150h, samodzielne studiowanie tematyki kursu i przygotowanie do zajęć - 50h, konsultacje - 75h, projekty i zadania - 50h, przygotowanie do końcowego testu pisemnego i obecność na nim - 10h+12h=22h razem 347h=14 ECTS nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 150+75+10=235h 9 pkt ECTS udział w zajęciach o charakterze praktycznym = 200h 8 pkt. ECTS |
Literatura: |
Damian E.M. Milton. Explorations of the nature of autism from theory to practice.Pavilion Publishing and Media Ltd. Daniel Sobel. The Inclusive Classroom: A new approach to differentiation. Bloomsbury Education. David Grant. That's the Way I Think: Dyslexia, Dyspraxia and ADHD Explained. David Fulton Books. Judit Kormos, Anne Margaret Smith. Teaching Languages to Students with Specific Learning Differences. Multilingual Matters. Kim Griffin. 100 Ideas for Primary Teachers: Sensory Processing Differences. Judy Singer. NeuroDiversity. The Birth of an Idea. Bloomsbury. Marie Delaney. Special Educational Needs. Oxford University Press. Joanna Nijakowska. Dyslexia in the Foreign Language Classroom (Second Language Acquisition). Multilingual Matters. Diane Zager. Autism Spectrum Disorders: Identification, Education and Treatment. Lawrence Erlbaum Associates. Paul H. Wender. ADHD: Attention Deficit Hyperactivity Disorder in Children and Adults. Oxford University Press. Shanon Green, Gavin Reid. 100 Ideas for Primary Teachers: Supporting Children with Dyslexia. Bloomsbury. |
Efekty uczenia się: |
- K_W01, K_W05, K_W08 - K_W02, K_W03, K_W04 - K_W06, K_U01, K_U02, K_U11, K_U12 - K_U03, K_U04, K_U08, K_U09, K_U12 - K_U05, K_U06, K_U07 - K_U13, K_K01, K_K02, K_K03 |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę po semestrze.Skala ocen: 55- 69% = 3 70-75% = 3.5 76- 85 %= 4 86-90%= 4.5 91-100% = 5 |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Dzięcioł-Pędich | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Dzięcioł-Pędich | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
|
Skrócony opis: |
Ćwiczenia poświęcone są wybranym zagadnieniom z językoznawstwa stosowanego z naciskiem na nauczanie języka angielskiego u uczniów z neuroróżnorodnością. |
|
Pełny opis: |
profil studiów: ogólnoakademicki forma studiów: stacjonarne rodzaj przedmiotu: obowiązkowy do wyboru (M_3) dziedzina i dyscyplina: nauki humanistyczne, językoznawstwo, rok studiów: I i II semestr: 1,2,3,4 liczba godzin dydaktycznych: 150h konwersatorium, punkty ECTS: 14 bilans nakładu pracy studenta: udział w ćwiczeniach - 150h, samodzielne studiowanie tematyki kursu i przygotowanie do zajęć - 50h, konsultacje - 75h, projekty i zadania - 50h, przygotowanie do końcowego testu pisemnego i obecność na nim - 10h+12h=22h razem 347h=14 ECTS nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: 150+75+10=235h 9 pkt ECTS udział w zajęciach o charakterze praktycznym = 200h 8 pkt. ECTS |
|
Literatura: |
Damian E.M. Milton. Explorations of the nature of autism from theory to practice.Pavilion Publishing and Media Ltd. Daniel Sobel. The Inclusive Classroom: A new approach to differentiation. Bloomsbury Education. David Grant. That's the Way I Think: Dyslexia, Dyspraxia and ADHD Explained. David Fulton Books. Judit Kormos, Anne Margaret Smith. Teaching Languages to Students with Specific Learning Differences. Multilingual Matters. Kim Griffin. 100 Ideas for Primary Teachers: Sensory Processing Differences. Judy Singer. NeuroDiversity. The Birth of an Idea. Bloomsbury. Marie Delaney. Special Educational Needs. Oxford University Press. Joanna Nijakowska. Dyslexia in the Foreign Language Classroom (Second Language Acquisition). Multilingual Matters. Diane Zager. Autism Spectrum Disorders: Identification, Education and Treatment. Lawrence Erlbaum Associates. Paul H. Wender. ADHD: Attention Deficit Hyperactivity Disorder in Children and Adults. Oxford University Press. Shanon Green, Gavin Reid. 100 Ideas for Primary Teachers: Supporting Children with Dyslexia. Bloomsbury. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.