Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Public Relations

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 440-ERS-1PRE
Kod Erasmus / ISCED: 14.2 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Public Relations
Jednostka: Instytut Socjologii
Grupy: 3L stac.I st.studia socjologiczne - przedmioty obowiązkowe
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Założenia (opisowo):

The lecture aims to introduce main topics related to public relations. In particular, attention will be paid to the relationship between public relations and sociology.

Skrócony opis:

After completing the course, the student will know different public relations techniques, will know how to make an effective note for the media and master various communication styles.

Pełny opis:

*Why Public Relations is so important?

*Social capital as a link of effective PR.

*PR campaigns inside company

*Public relations in traditional media. An effective press note.

*Public relations on the Internet and social media.

*Crisis management.

*Black PR

*Techniques of public speaking. Body language

Literatura:

1) M. Gladwell. Tipping Point. How small things can make big difference. Abacus 2001

2) Ch. Buckley. Thank you for smoking. ALLISON & BUSBY: 2003

3) D. Carnegie. How to Win Friends and Influence People. London 2006

Efekty uczenia się:

KP6_WG1 has a basic knowledge of group processes

KP6_UW8 is able to identify social problems of a selected community / social group and analyse, evaluate and propose solutions

KP6_KO1 is determined to improve his/her social skills

KP6_KO2 is open to work in a group, being able to assume various roles in it, sees the need for managing teams creatively

Metody i kryteria oceniania:

Paper work and active participation in the classes.

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Karolina Ferreira Fernandes
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)