Ekomarketing
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 0200-ES1-2EKM | Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Ekomarketing | ||
Jednostka: | Instytut Chemii | ||
Grupy: |
3L stac. I stopnia studia ekobiznesu - przedm. obowiązkowe II rok Ekobiznesu Semestr letni |
||
Punkty ECTS i inne: |
4.00 ![]() ![]() |
||
Język prowadzenia: | (brak danych) | ||
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
||
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest zrozumienie istoty ekomarketingu oraz opanowanie umiejętności związanych z kreowaniem wartości poprzez ofertę skierowaną do konsumentów wrażliwych na kwestie ekologiczne. Poza podstawowymi pojęciami i mechanizmami studenci poznają również instrumenty oddziaływania na rynek, a także potrafią przygotować kompleksową strategię marketingową w oparciu i perspektywę ekologiczną. |
||
Pełny opis: |
Profil studiów: Ogólnoakademicki Forma studiów: Stacjonarne Rodzaj przedmiotu: Obowiązkowy Dziedzina i dyscyplina nauki: Nauki ekonomiczne, dyscyplina: nauki o zarządzaniu Rok studiów/semestr: Studia pierwszego stopnia, rok II, semestr 4 Wymagania wstępne: Brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: Wykład 15 godz., ćwiczenia 30 godz. Metody dydaktyczne: wykład konwersatoryjny, dyskusje problemowe, zadania zespołowe, prace pisemne Formy zaliczenia przedmiotu: egzamin, praca pisemna, prezentacja zespołowa Punkty ECTS 4 Bilans nakładu pracy studenta - udział w wykładach 15 godz. - studiowanie literatury 10 godz. - przygotowanie do egzaminu końcowego 10 godz. - egzamin 2 godz. - udział w ćwiczeniach 30 godz. - przygotowanie do ćwiczeń 20 godz. - przygotowanie do zaliczenia 10 godz. - udział w konsultacjach 3 godz. Wskaźniki ilościowe Nakład pracy studenta związany z zajęciami : - wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela: liczba godzin 50 punkty ECTS 2 - o charakterze praktycznym: liczba godzin: 40 punkty ECTS 1,6 |
||
Literatura: |
Marketing ekologiczny, red. S. Zaremba, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2004 G.Amstrong, P.Kotler, Marketing. Wprowadzenie, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2012 |
||
Metody i kryteria oceniania: |
Egzamin pisemny. Zaliczenie ćwiczeń na podstawie aktywności, prac zespołowych i prezentacji. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marek Kruk | |
Prowadzący grup: | Marek Kruk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-06-30 |
![]() |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin ![]() Wykład, 15 godzin ![]() |
|
Koordynatorzy: | Marek Kruk | |
Prowadzący grup: | Marek Kruk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.