Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Promocja w handlu

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 0300-ZS1-3SPWH Kod Erasmus / ISCED: 14.301 / (0311) Ekonomia
Nazwa przedmiotu: Promocja w handlu
Jednostka: Wydział Ekonomii i Zarządzania
Grupy: 3L stac.studia zarządzania I st. - przedm.specjalnościowe
Punkty ECTS i inne: 4.00
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

specjalnościowe

Tryb prowadzenia przedmiotu:

mieszany: w sali i zdalnie

Skrócony opis:

Celem zajęć jest uzyskanie przez studentów wiedzy związanej z narzędziami promocji, ich znaczeniem i możliwościami ich zastosowania w handlu. Studenci zdobywają ponadto wiedzę dotyczącą holistycznej organizacji kampanii promocyjnych.

Pełny opis:

Wykłady – moduły:

1.Identyfikacja potrzeb komunikacji marketingowej w handlu

2. Promocje sprzedaży główny instrument promocji handlowej

3. Wsparcie reklamowe wizerunku placówek handlowych

4. Reklama oferty handlowej

5. Programy lojalnościowe - element promocji w handlu

6. Instrumenty PR w handlu

Ćwiczenia - moduły:

1.Identyfikacja potrzeb komunikacji marketingowej w handlu

2. Promocje sprzedaży główny instrument promocji handlowej

3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek

4. Wsparcie reklamowe wizerunku placówek handlowych )

5. Reklama oferty handlowej

7. Instrumenty PR w handlu

9. Sprzedaż osobista

10. Promocja handlowa w Internecie

11. Zarządzanie działalności promocyjną

12. Promocja placówek handlowych w praktyce – studia przypadków

13. Repetytorium

Literatura:

1.M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2012. 2.Marketing w handlu, pod red. G. Rosy, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009.

3.Komunikacja marketingowa, red. nauk. A. Bajdak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2013.

4.J. W .Wiktor, Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013

5.Komunikacja rynkowa, red. nauk. B. Pilarczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011

Metody i kryteria oceniania:

Metody:

Wykład - prezentacje multimedialne połączone z dyskusją, zajęcia w trybie on-line

Ćwiczenia: studia przypadków, projekty, dyskusja

Kryteria oceniania:

Wykład - zaliczenie egzaminu w formie testu tradycyjnego oraz testów w formie on-line

Ćwiczenia - uzyskanie min. 51% punktów możliwych do zdobycia obejmujących zaliczenie kolokwium, aktywność, analizę przypadków, wykonanie projektów w formie tradycyjnej i online

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-06-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Ćwiczenia, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Śleszyńska-Świderska
Prowadzący grup: Anna Śleszyńska-Świderska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.