Język obcy - angielski cz.1
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 400-PS5-1JO1 |
Kod Erasmus / ISCED: |
05.7
|
Nazwa przedmiotu: | Język obcy - angielski cz.1 |
Jednostka: | Filia Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie, Wydział Ekonomiczno-Informatyczny |
Grupy: |
5L dzienne mag. studia pedagogiczne (Wilno) - przedmioty lektoratowe Wilno - pedagogika 1 rok 1 st. stacjonarne sem.zimowy |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | lektoraty |
Założenia (opisowo): | Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania w języku obcym. Znajomość kultury państw z danego obszaru językowego. Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do nauczania języka obcego (pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku obcym). Samodzielne zdobywanie wiedzy i rozwijanie zawodowych umiejętności z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym. |
Skrócony opis: |
Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania w języku obcym. Znajomość kultury państw z danego obszaru językowego. Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do nauczania języka obcego (pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku obcym). Samodzielne zdobywanie wiedzy i rozwijanie zawodowych umiejętności z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym. |
Pełny opis: |
Kierunek / specjalność: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna Forma studiów: studia jednolite Wymagania wstępne: znajomość języka na poziomie średnio zaawansowanym (B2) Charakterystyka zajęć dydaktycznych: Forma zajęć: lektorat Liczba godzin: 30 godz. Semestr: I Rok studiów: 1 Punkty ECTS: 1pkt. Bilans nakładu pracy studenta: Cwiczenia 30 godz. Przygotowanie się do zajęć 20 godz. Konsultacje 4 godz. Przygotowanie się do zaliczenia i zaliczenie: 5+2 godz. Forma i warunki zaliczenia przedmiotu: przedmiot kończy się zaliczeniem na ocenę. Forma zaliczenia: pisemna |
Literatura: |
Liz & John Soars, Sue Merifield "Headway. 5th edition. Upper-Intermediate", Oxford University Press Raymond Murphy "English Grammar in Use", Cambridge University Press LuKe Prodromou – „Grammar and Vocabulary for First Certificate”, Longman 2017 lub pozniejszy Tim Falla, Paul A Davies "Solutions. Third edition. Upper- Intermediate", Oxford University Press Korzystanie ze stron internetowych: www.onestopenglish.com, https://learnenglish.britishcouncil.org, www.TED.com, https://en.islcollective.com, https://littlelearningcorner.com, https://www.englisch-hilfen.de/en/inhalt_grammar.htm www.breakingnewsenglish.com |
Efekty uczenia się: |
UMIEJĘTNOŚCI, absolwent potrafi: - posługiwać się językiem polskim i obcym oraz wykazywać troskę o kulturę i etykę wypowiedzi własnej, dzieci lub uczniów; KP7_UK2 - efektywnie pracować w środowiskach zróżnicowanych pod względem kulturowym oraz z dziećmi z doświadczeniem migracyjnym, w tym z dziećmi, dla których język polski jest drugim językiem, wykorzystując kompetencje międzykulturowe i glottodydaktyczne; KP7_UK4 - posługiwać się językiem obcym zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, w tym terminologią specjalistyczną KP7_UK5 KOMPETENCJE SPOŁECZNE, absolwent jest gotów do: - formowania właściwych zachowań i postaw dzieci lub uczniów, w tym wobec kultury i sztuki; KP7_KK1 |
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność na zajęciach – można opuścić dwa zajęcia w semestrze. W wypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na zajęciach, student jest zobowiązany do zaliczenia prac (testów, prezentacji) podczas konsultacji. Warunki zaliczenia zajęć: aktywność na zajęciach, praca własna studenta, przygotowanie prezentacji, zaliczenie z prac pisemnych - testów. Testy, prace pisemne i prezentacje są oceniane w skali od 1 do 5. Forma zaliczenia: pisemna |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT LEK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Violeta Leonovič | |
Prowadzący grup: | Violeta Leonovič | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2024-10-01 - 2025-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT LEK
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Lektorat, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Violeta Leonovič | |
Prowadzący grup: | Violeta Leonovič | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania w języku obcym. Znajomość kultury państw z danego obszaru językowego. Przygotowanie merytoryczne i praktyczne do nauczania języka obcego (pogłębione kompetencje leksykalne, gramatyczne, fonetyczne i socjokulturowe w komunikowaniu się w języku obcym). Samodzielne zdobywanie wiedzy i rozwijanie zawodowych umiejętności z wykorzystaniem różnych źródeł w języku obcym. |
|
Pełny opis: |
Kierunek / specjalność: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna Forma studiów: studia jednolite Wymagania wstępne: znajomość języka na poziomie średnio zaawansowanym (B2) Charakterystyka zajęć dydaktycznych: Forma zajęć: lektorat Liczba godzin: 30 godz. Semestr: I Rok studiów: 1 Punkty ECTS: 1pkt. Bilans nakładu pracy studenta: Cwiczenia 30 godz. Przygotowanie się do zajęć 20 godz. Konsultacje 4 godz. Przygotowanie się do zaliczenia i zaliczenie: 5+2 godz. Forma i warunki zaliczenia przedmiotu: przedmiot kończy się zaliczeniem na ocenę. Forma zaliczenia: pisemna |
|
Literatura: |
Liz & John Soars, Sue Merifield "Headway. 5th edition. Upper-Intermediate", Oxford University Press Raymond Murphy "English Grammar in Use", Cambridge University Press LuKe Prodromou – „Grammar and Vocabulary for First Certificate”, Longman 2017 lub pozniejszy Tim Falla, Paul A Davies "Solutions. Third edition. Upper- Intermediate", Oxford University Press Korzystanie ze stron internetowych: www.ted.com; www.onestopenglish.com; www.bbc.co.uk |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.