Consumer psychology
General data
Course ID: | 450-ZN2-2PPKO |
Erasmus code / ISCED: |
04.002
|
Course title: | Consumer psychology |
Name in Polish: | Psychologia konsumenta |
Organizational unit: | Institute of Management |
Course groups: | |
ECTS credit allocation (and other scores): |
(not available)
|
Language: | Polish |
Type of course: | obligatory courses |
Prerequisites (description): | (in Polish) Przedmiot dotyczy wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie psychologii konsumenta. Celem przedmiotu jest przygotowanie studenta do pracy w dziedzinie zarządzania oraz marketingu z uwzględnieniem psychologicznych podstaw podejmowania decyzji przez nabywców rynkowych |
Mode: | (in Polish) w sali |
Short description: |
(in Polish) Celem przedmiotu jest zapoznanie z procesami postrzegania konsumenta, wpływem emocji, motywów , postaw na jego decyzja, a także procesem analizy zachowań nabywców w oparciu o podstawy psychologii |
Full description: |
(in Polish) Poziom kształcenia: Studia drugiego stopnia |
Bibliography: |
(in Polish) Literatura podstawowa: 1. A. Falkowski, T. Tyszka, Psychologia zachowań konsumenckich, GWP. 2. D. Maison, Psychologia konsumenta, PWN. 3. M. Lindstrom, Zakupologia, Znak. Literatura uzupełniająca: 1. B. Mróz, Konsument w globalnej gospodarce. Trzy perspektywy, SGH. 2. B. Schwartz, Paradoks wyboru, PWN 3. D. Ariely, Potęga irracjonalności, Smak Słowa. 4. W. D. Hoyer, D. J. Macinnis, R. Pieters, Consumer behaviour, Cengage Learning. |
Learning outcomes: |
(in Polish) 1PK_W01: ma wiedzę na temat różnych rodzajów relacjach zachodzących w procesie nabywania produktów, w tym między przedsiębiorcą a konsumentem, a także ma pogłębioną wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowej konsument - przedsiębiorca KA7_WG4 1PK_W02: ma rozszerzoną wiedzę o człowieku jako konsumencie, biorącym udział w całym procesie decyzji nabywczych: od rozpoznania potrzeby po sprzężenie zwrotne KA7_WG5 1PK_W03: ma pogłębioną wiedzę o normach i regułach zachowań nabywców (w tym: organizacyjnych, zawodowych, etycznych) organizujących struktury i instytucje społeczne i rządzących nimi prawidłowościach oraz o ich źródłach, naturze, zmianach i sposobach działania KA7_WG7 1PK_UO1 umiejętności: potrafi prawidłowo interpretować i wyjaśniać zachowania nabywców a także wskazać metody ich badania KA7_UW1 |
Assessment methods and assessment criteria: |
(in Polish) - zaliczenie ustne Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest dyskusja na wylosowane zagadnienie problemowe. Listę zagadnień problemowych studenci otrzymają nie później niż na dwa tygodnie przed terminem zaliczenia. |
Copyright by University of Bialystok.