Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Networking in coaching

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 480-SS1-3NIC1
Kod Erasmus / ISCED: 14.253 Kod klasyfikacyjny przedmiotu składa się z trzech do pięciu cyfr, przy czym trzy pierwsze oznaczają klasyfikację dziedziny wg. Listy kodów dziedzin obowiązującej w programie Socrates/Erasmus, czwarta (dotąd na ogół 0) – ewentualne uszczegółowienie informacji o dyscyplinie, piąta – stopień zaawansowania przedmiotu ustalony na podstawie roku studiów, dla którego przedmiot jest przeznaczony. / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Networking in coaching
Jednostka: Wydział Socjologii
Grupy: 3L stac.I st.studia socjologiczne - przedmioty fakultatywne
Punkty ECTS i inne: 4.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

fakultatywne

Założenia (opisowo):

Prowadzony przedmiot obejmuje zagadnienia związane z procesami komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych w kontekście relacji biznesowych. W ramach zajęć studenci zyskają podstawową wiedzę z zakresu marketingu sieciowego, sieci społecznościowych ich praktycznych zastosowań w biznesie. Studenci uzyskają wiedzę o sposobach promocji firmy, w tym szczególnie małych o profilu lokalnym, niszowym. Student otrzyma wiedzę w jaki sposób przygotować Fan Page, zwiększyć potencjał i odnosić sukcesy w biznesie. Zaprezentowana wiedza obejmuje studia przypadku (case study) oraz wskazania co do kierunków działań.

Tryb prowadzenia przedmiotu:

w sali

Pełny opis:

profil studiów: ogólnoakademicki

forma studiów: stacjonarne

rodzaj przedmiotu: fakultatywny

dziedzina i dyscyplina nauki: nauko socjologiczne, socjologia

rok studiów/semestr: rok II/ sem. 3; rok III/ sem. 5

wymagania wstępne: brak

liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć: 30 godzin ćwiczeń

metody dydaktyczne: ćwiczenia

formy zaliczenia przedmiotu: zaliczenie na ocenę

punkty ECTS: Za zaliczenie przedmiotu student zdobywa 4 punkty ECTS:

Punkty ECTS 4

Bilans nakładu pracy studenta godz., w tym:

47 godz. – zajęcia z udziałem nauczyciela:

(w tym 30 godz. – udział studenta w ćwiczeniach , 17 godz. – bezpośredniego kontaktu, udział studenta w konsultacjach i w zaliczeniu)

53 godz. – praca własna studenta (w tym 24 godz. – przygotowanie Studenta do ćwiczeń (w oparciu o literaturę) , 22 godz przygotowanie projektu i 7 godz. – przygotowanie studenta do kolokwium (zaliczenia ćwiczeń)

Wskaźniki ilościowe


Nakład pracy studenta związany z zajęciami:
a) wymagający bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin: 47 punktów ECTS: 1,9

b) nie wymagający bezpośredniego udziału nauczyciela - liczba godzin: 53 punkty ECTS: 2,1

Zastosowano metody dydaktyczne z zastosowaniem zasad projektowania uniwersalnego w edukacji w odniesieniu do różnorodnych form motywowania studentów do pracy (np. praca w grupie), różnorodnych sposobów przekazywania wiedzy (np. projekcja filmu oraz różnorodnych form ekspresji studentów (np. burza mózgów, design thinking).

Literatura:

J. Markoff, Entrepreneurs See a Web Guided by Common Sense, New York Times, 12.11.2006

T. O’ Reilly, What Is Web 2.0 Design Patterns and Business Models for the Next Generation of Software, http://www.oreilly.com

M. Trusov, R. E. Bucklin, K. Pauwels, Effects of Word-of-mouth versus traditional marketing: Findings from an internet Social Networking Sites, „Journal of marketing” 2009, 73

Brian McNair, An introduction to political communication, London – New York 2011.

Tim Highfield, Social media and Everyday Politics, Cambridge 2016

Clay Shirky, The political power of social media. Technology, the public sphere and Political Change, „Foreign Affairs” 2011, 28

Narelle Miragliotta, Politicians, Twitter and the Limits of the Virtual Political Public Sphere, „Social Alternatives” 2012, Vol. 31 No.2

Jennifer Golbeck, Justin M. Grimes,and Anthony Rogers, Twitter Use by the U.S. Congress, „Journal of the american society for information science and technology” 2010, 61

Carriane King, How Hillary and the Other Presidential Hopefuls Are Using Snapchat, www.socialmediatoday.com

Sarah Snow, Is Bernie Sanders a Social Media Nerd, www.socialmediatoday.com

Strony internetowe:

–socialmediatoday.com

–mashable.com

–entrepreneur.com

–socialmediaexaminer.com

Efekty uczenia się:

KP6_KO1

KP6_KO2

KP6_KO5

KP6_UW7

KP6_WG1

KP6_UW8

Metody i kryteria oceniania:

1. Warunki zaliczenia ćwiczeń:

a) obecność: ćwiczenia obejmują 14 spotkań merytorycznych. 1 spotkanie organizacyjne (45 minut) nie jest obowiązkowe. Obecność na pozostałych warsztatach jest obowiązkowa. Student może opuścić 2 zajęcia. Ponadprogramową nieobecność należy zaliczyć u prowadzącej zajęcia. Osoba, która opuści ponad 5 spotkań nie uzyska zaliczenia z przedmiotu.

b) praca na zajęciach: Podczas warsztatów studenci wykonają 4 prace. Za każdą pracę można otrzymać 5 punktów.

c) prezentacja/projekt: Podczas warsztatów każdy student ma obowiązek wykonania i przedstawienia prezentacji:

• prezentacja jest przygotowywana z tekstów zaproponowanych przez prowadzącą oraz dobranych przez studentów; materiały dobrane przez studentów mogą mieć charakter publicystyczny;

• studenci są zobowiązani do wykorzystania łącznie co najmniej 3 materiałów dodatkowych;

• czas trwania wypowiedzi nie powinien przekraczać 25 minut;

• pamiętaj o przygotowaniu konspektu i podaniu bibliografii!

Za prezentację student może otrzymać maksymalnie 15 punktów, na liczbę punktów wpływają:

 treść: czy w prezentacji wykorzystano najważniejsze pojęcia/zagadnienia poruszone w materiałach od prowadzącej (0-5),

 dobór materiałów własnych (adekwatność i różnorodność doboru materiału), konspekt (0-5),

 komunikacja: czy prezentacja została przedstawiona w sposób czytelny i ciekawy dla słuchaczy, czy osoba referująca była komunikatywna, czy prezentacja nie była czytana (0-5)

d) Zaliczenie pisemne w formie testu wyboru. Za zaliczenie można zdobyć maksymalnie 15 punktów.

Punktacja końcowa:

Maksymalnie można uzyskać 50 punktów.

punkty ocena

poniżej 25 niedostateczna

25 – 33 dostateczna

34 – 42 dobra

43 i więcej bardzo dobra

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)

Okres: 2023-10-01 - 2024-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Karpińska
Prowadzący grup: Agnieszka Karpińska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)

Okres: 2024-10-01 - 2025-06-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Agnieszka Karpińska
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-2 (2024-05-20)