Promocja w handlu
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 530-ZN1-3SPWH |
Kod Erasmus / ISCED: |
04.502
|
Nazwa przedmiotu: | Promocja w handlu |
Jednostka: | Wydział Zarządzania |
Grupy: |
Zarządzanie 1 stopień 3 rok Niestacjonarne lato |
Punkty ECTS i inne: |
4.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Tryb prowadzenia przedmiotu: | mieszany: w sali i zdalnie |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest uzyskanie przez studentów wiedzy związanej z narzędziami promocji, ich znaczeniem i możliwościami ich zastosowania w handlu. Studenci zdobywają ponadto wiedzę dotyczącą holistycznej organizacji kampanii promocyjnych. |
Pełny opis: |
Profil studiów: ogólnoakademicki Forma studiów: niestacjonarne Rodzaj przedmiotu: specjalizacyjny Moduł: 5b Rok studiów /semestr: Studia 1 stopnia, rok III, semestr 6 Wymagania wstępne: brak Liczba godzin zajęć dydaktycznych z podziałem na formy prowadzenia zajęć wykład - 9 h, ćwiczenia - 18 h, Metody dydaktyczne: wykład z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych z elementami dyskusji angażującej studentów do aktywnego udziału w wykładzie i zadawania pytań, ćwiczenia - prezentacja/projekt, zadanie, studium przypadku Punkty ECTS 4 Bilans nakładu pracy studenta: Udział w wykładach - 9 godz. Przygotowanie się do zaliczenia przedmiotu - 30 godz. Udział w ćwiczeniach - 18 godz. Przygotowanie się do ćwiczeń - 41 godz. Konsultacje - 2 godz. Wskaźniki ilościowe: Nakład pracy studenta związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczyciela - 29 godz. ECTS 1,16 |
Literatura: |
1. M. Dołhasz, K. Sanak-Kosmowska, Komunikacja rynkowa: podstawy teoretyczne i ćwiczenia, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2019. 2. G. Hajduk, Zarządzanie komunikacją marketingową: integracja, nowe media, outsourcing, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 2019. 3. M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku, "Studia Ekonomiczne: zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach" 2016 Nr 261, s. 86-99. 4. Komunikacja marketingowa, red. A. Bajdak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2013. 5. J. W. Wiktor, Komunikacja marketingowa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013. 6. M. Drzazga, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Katowice 2012. 7. Komunikacja rynkowa, red B. Pilarczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011. 8. Marketing w handlu, red. G. Rosa, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza 3SPWH_WG1 ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach organizacji oraz rządzących nimi prawidłowości, a także ma wiedzę na temat więzi społecznych występujących w ramach relacji rynkowych (KA6_WG1) 3SPWH_WK4 posiada elementarną wiedzę o rodzajach relacji zachodzących między organizacjami w skali krajowej, międzynarodowej, międzykulturowej (KA6_WK4) Umiejętności 3SPWH_UW4 wykorzystuje zdobytą wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i dziedzin komplementarnych do analizy i rozstrzygania konkretnych problemów, proponując odpowiednie ich rozwiązania (KA6_UW4) 3SPWH_UW5 potrafi prawidłowo analizować i interpretować zjawiska społeczne zachodzące w organizacji i jej otoczeniu (KA6_UW5) 3SPWH_U01 potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role (KA6_U01) Kompetencje 3SPWH_K02 wykazuje postawę kreatywności, innowacyjności i przedsiębiorczości w podejmowanej aktywności społeczno-gospodarczej (KA6_K02) |
Metody i kryteria oceniania: |
Skala ocen z zaliczenia ćwiczeń oraz zaliczenia wykładu odpowiada skali określonej w par. 23 Regulaminu studiów UwB. Minimalny wymagany próg do zaliczenia przedmiotu/ćwiczeń wynosi 51% maksymalnej liczby punktów. Warunkiem przystąpienia do zaliczenia wykładu jest zaliczenie ćwiczeń na ocenę pozytywną. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
N WYK
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 18 godzin
Wykład, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Elżbieta Zalesko | |
Prowadzący grup: | Damian Sówka, Elżbieta Zalesko | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.