Podstawy marketingu 440-SS2-1PMA
Rok akademicki 2019/20
Laboratorium,
grupa nr 1
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Podstawy marketingu 440-SS2-1PMA | |||||||||||||||||||
Zajęcia |
Rok akademicki 2019/20 (2019)
(zakończony)
Laboratorium (LAB), grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
|||||||||||||||||||
![]() |
Termin i miejsce: |
każdy piątek, 8:00 - 9:30
sala 128A Budynek Wydziału Historii i Stosunków Międzynarodowych, Instytutu Filozofii, Instytutu Socjologii jaki jest adres? |
||||||||||||||||||
![]() |
Terminy najbliższych spotkań: |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | |||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 10 | |||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |||||||||||||||||||
Prowadzący: | Maja Biernacka |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.