Język obcy - angielski cz.2 [380-OS1-1JAN2]
Rok akademicki 2023/24
Lektorat,
grupa nr 2
Przedmiot: | Język obcy - angielski cz.2 [380-OS1-1JAN2] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2023/24 [2023]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
|
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań. |
Liczba osób w grupie: | 23 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Barbara Rudziak |
Literatura: |
Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 3-rd edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: Literatura podstawowa: Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. Literatura uzupełniająca i specjalistyczna: Edward de Chazal, Sam McCarther, Oxford EAP, upper- intermediate, OUP, 2015. Cichocka-Segiet K., Mostowski P., Rutkowski P. Uniwersalne projektowanie zajęć jako droga do zaspokajania zróżnicowanych potrzeb edukacyjnych. Domagała-Zyśk E. Model projektowania uniwersalnego w akademickiej edukacji inkluzyjnej. Strategie i rekomendacje. Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych wydawców i serwisów informacyjnych: www.guardian.com www.bbc.com/news www.conversation.com www.independent.com www.onestopenglish.com linguahouse.com breakingnewsenglish.com www.warsawvoice.pl https://www.ted.com/ https://ed.ted.com/ |
Zakres tematów: |
- projektowanie uniwersalne - etapy życia, potrzeby ludzi w różnym wieku - przestępczość młodocianych - inteligencje wielorakie |
Metody dydaktyczne: |
Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń wszystkich sprawności językowych: mówienie/komunikacja, pisanie, rozumienie tekstu pisanego i mówionego. Zaliczenie na ocenę na koniec semestru. 91% - 100% - bardzo dobry (5.0) 81% - 90% - dobry plus (4.5) 71% - 80% - dobry (4.0) 61% - 70% - dostateczny plus (3.5) 51%- 60%dostateczny (3.0) |
Metody i kryteria oceniania: |
Warunki zaliczenia przedmiotu: -zaliczenie na min. 51% testów oraz prac pisemnych -zaliczenie na min 51% modułów na platformie e-learningowej w oparciu o autorskie materiały specjalistyczne -obecność na zajęciach i aktywne w nich uczestnictwo (udział w dyskusji i współpracy w grupie) Wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne sprawdzane są w formie: - oceny bieżącego przygotowania do zajęć i aktywnego w nich uczestnictwa - prac i testów pisemnych - realizacji modułów nauczania na platformie e-learningowej Skala ocen: co najmniej 91% - bardzo dobry (5.0) co najmniej 81% - dobry plus (4.5) co najmniej 71% - dobry (4.0) co najmniej 61% - dostateczny plus (3.5) co najmniej 51% - dostateczny (3.0) Zaliczenie przedmiotu: na ocenę na koniec semestru. Warunek dopuszczenia do końcowego zaliczenia ćwiczeń: nie więcej 1 nieobecności na zajęciach. W przypadku opuszczenia przez studenta więcej niż 1 zajęć, w przypadkach uzasadnionych za porozumieniem z prowadzącym student jest zobowiązany do odpracowania nieobecności poprzez odpowiedź ustną na dyżurze z zakresu materiału, który był opracowywany na przedmiotowych zajęciach lub przygotowanie opracowania artykułu specjalistycznego z dziedziny kierunku studiów (ok 500 słów /opracowanie słownictwa, umiejętność streszczenia ustnego). Odrabianie nieobecności powinno nastąpić w terminie 2 tygodni od chwili ustania przyczyny nieobecności na zajęciach. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.