Język obcy - angielski cz. 2 [380-RN1-1JAN2]
Rok akademicki 2023/24
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język obcy - angielski cz. 2 [380-RN1-1JAN2] | ||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Rok akademicki 2023/24 [2023]
(zakończony)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||
Terminy i miejsca:
|
|||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 33 | ||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | (brak danych) | ||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Anna Grabowska | ||||||||||||||||||||
Literatura: |
Kerr, P. Jones, C. (2011). Straightforward Upper Intermediate Student’s Book, Macmillan Education Clare, A., Wilson, JJ. (2011). Speakout Intermediate Student’s Book. Pearson Education Ltd Latham-Koenig, C., Oxenden, C. (2020). English File Upper-Intermediate 4-th edition Student's Book. Oxford: Oxford University Press. McCarthy, M., O’Dell, F. (1999). English Vocabulary in Use Upper-intermediate & advanced, Cambridge University Press Vince, M., Emmerson, P. (2013). Intermediate Language Practice with key, Macmillan Education Vince, M. (2014). First Certificate Language Practice, Macmillan Education Vince, M. (1994). Advanced Language Practice, Heinemann English Language Teaching, Oxford Wybrane artykuły z akredytowanych stron internetowych/wydawców i serwisów informacyjnych: www.onestopenglish.com (MacMillan), BBC English, www.euronews.net, Zoom in on America, www.linguahouse.com, culture.pl, transom.org, breakingnewsenglish.com, www.oup.com/elt , https://ed.ted.com, https://learningenglish.voanews.com |
||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakres tematyczny: - uniwersytet, studia, programy dostępne dla studentów w Unii Europejskiej, - systemy kształcenia uniwersyteckiego w wybranych krajach - rozwój kariery zawodowej z uwzględnieniem umiejętności miękkich i potrzeby dokształcania się przez całe życie, - wielokulturowość i wielojęzyczność we współczesnym świecie, - stereotypy społeczne i narodowościowe, tolerancja, różnice płci i ich role - osobowość, cechy charakteru, opisywanie wyglądu, zachowań, zwyczaje - etapy życia, potrzeby ludzi w starszym wieku, - emocje i doświadczenia, kontakty międzyludzkie - zdrowie i bezpieczeństwo - autorytety, idole, bohaterowie i ich idee - problemy społeczne w kraju i na świecie - wolontariat - zrównoważony rozwój w perspektywie środowiska, ekonomii i dobrostanu człowieka - wystąpienia publiczne - język, gesty, mowa ciała, język formalny i nieformalny |
||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Lektorat prowadzony jest w formie praktycznych ćwiczeń: - kluczowych sprawności językowych: mówienie, pisanie, rozumienie tekstu pisanego i rozumienie ze słuchu; rozwijanie środków językowych; |
||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
Skala ocen: 90-100% - bardzo dobry (5.0) 80-89% - dobry plus (4.5) 70-79% - dobry (4.0) 60-69% - dostateczny plus (3.5) 51-59% - dostateczny (3.0) |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.