Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie działem sprzedaży [530-ZS1-3SZDS] Rok akademicki 2023/24
Ćwiczenia, grupa nr 3

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Zarządzanie działem sprzedaży [530-ZS1-3SZDS]
Zajęcia: Rok akademicki 2023/24 [2023] (zakończony)
Ćwiczenia [CW], grupa nr 3 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień).
każdy wtorek, 13:15 - 14:45
sala 133
Budynek Wydziału Ekonomii i Finansów i Wydziału Zarządzania jaki jest adres?
Terminy najbliższych spotkań: Daty odbywania się zajęć grupy. Prezentują informacje na podstawie zdefiniowanych w USOS terminów oraz spotkań.
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem.
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Data i miejsceProwadzący
Liczba osób w grupie: 18
Limit miejsc: (brak danych)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Prowadzący: Monika Garwolińska, Tomasz Raducha
Literatura:

Podstawowa

1. Cybulski K., Zarządzanie działem sprzedaży firmy, PWN, Warszawa. 2016

2. Grzybek R., Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży, Helion, Gliwice 2015

3. Niemczyk A., Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać, Helion, Gliwice 2012

Uzupełniająca

1. Sobczyk G. (red.), Zarządzanie sprzedażą w przedsiębiorstwie handlowym i usługowym, PWE, Warszawa 2010

2. Sławińska M., Przedsiębiorstwo handlowe. Ekonomika-Zarządzanie-Procesy, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu,

Poznań 2013

3. Filipiak B., Ekonomika przedsiębiorstwa handlowego, CeDeWu, Warszawa 2015

Zakres tematów:

1. Planowanie i organizowanie działalności sprzedażowej

2. Rola i zakres odpowiedzialności menedżera ds. sprzedaży

3. Rola i zadania personelu sprzedażowego w nowoczesnej firmie

4. Proces zarządzania personelem sprzedażowym i jego składowe

5. Rekrutacja personelu sprzedażowego

6. Kierowanie operacyjną działalnością personelu sprzedażowego

7. Systemy wynagradzanie i motywowanie sprzedawców

8. Szkolenia i coaching – podwyższanie kompetencji zespołu handlowców

9. Kontrola i monitoring działalności handlowej

10. Skuteczne zarządzanie konfliktami w zespole handlowym

Metody dydaktyczne:

Analiza case studies - opracowania indywidualne

Projekty grupowe - opracowania w formie prezentacji wizualnej i bezpośredniej określonych zagadnień z tematyki zarządzania działalnością sprzedażową

Dyskusje tematyczne

Metody i kryteria oceniania:

Ocena projektów indywidualnych na podstawie nadesłanych prezentacji

Ocena projektów grupowych - na podstawie formy, treści merytorycznej i kreatywności prezentowanych rozwiązań

Ocena aktywności podczas zajęć

Uwagi:

zimowy, ZS, dr M. Garwolińska, T. Raducha

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-4 (2024-07-15)