Uniwersytet w Białymstoku - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Język angielski - doskonalenie językowe D4 [340-AS1-3MOD15] Rok akademicki 2023/24
Laboratorium, grupa nr 1

Przejdź do planu zaznaczono terminy wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot: Język angielski - doskonalenie językowe D4 [340-AS1-3MOD15]
Zajęcia: Rok akademicki 2023/24 [2023] (zakończony)
Laboratorium [LAB], grupa nr 1 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce: Podana informacja o terminie jest orientacyjna. W celu uzyskania pewnej informacji obejrzyj kalendarz roku akademickiego lub skontaktuj się z wykładowcą (nieregularności zdarzają się przede wszystkim w przypadku zajęć odbywających się rzadziej niż co tydzień). (brak danych)
Liczba osób w grupie: 15
Limit miejsc: 18
Prowadzący: Alina Suchowilska-Geniusz
Literatura:

Williams, Joseph M., and Gregory G. Colomb. (2007). The Craft of Argument. New York: Pearson,

Hess, D. (2009). Controversy in the Classroom. New York, NY: Routledge.

Bogaards, M. and F. Deutsch. (2015). Deliberation by, with, and for University Students. Journal of Political Science Education, 11(2), 221-232.

Brookfield, S.D. (2005). Discussion as a Way of Teaching: Tools and Techniques for Democratic Classrooms. Second Edition. San Francisco, CA: Jossey-Bass.

Morse, R.S., et al. (2005). Learning and teaching about deliberative democracy: On campus and in the field. Journal of Public Affairs Education, 11(4), 325-336.

Katie Rogers, Julia A. Simms. ( 2014). Teaching Argumentation. Activities and Games for the Classroom. Marzano Research. Bloomington.

Larry Wright. Argument and Deliberation: A Plea for Understanding. The Journal of Philosophy, Vol. 92, No. 11 (Nov., 1995), pp. 565-585

Rosenberg, Shawn W., ed. (2007). Deliberation, participation and democracy: Can the people govern? New York: Palgrave Macmillan.

Zakres tematów:

Tematy kontrowersyjne, wzbudzające skrajne emocje, prowokujące do wyrażania opinii i deliberacji czyli rozważania i konfrontowania ze sobą lub z innymi własnych uczuć, emocji czy poglądów, np.: Gay families; Legalizing drugs; The right to die; Addictions; The sale of human organs; Bribery and corruption; Animal rights; Immigration and racism

Metody dydaktyczne:

Warsztaty grupowe, projekty

Metody i kryteria oceniania:

Końcowa ocena będzie oparta na frekwencji, aktywnym uczestnictwie w zajęciach i pracach projektowych przygotowanych przez studentów.

Obecność na zajęciach jest obowiązkowa. Dopuszcza się dwie nieusprawiedliwione nieobecności w semestrze. Zwolnienia lekarskie muszą być dostarczane nie później niż dwa tygodnie po przebytej chorobie.

Przypadki studentów, którzy z poważnych przyczyn zdrowotnych nie będą mogli uczestniczyć w zajęciach będą rozpatrywane indywidualnie.

Uwagi:

Grupa nr 1

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.
ul. Świerkowa 20B, 15-328 Białystok tel: +48 85 745 70 00 (Centrala) https://uwb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.2.0-4 (2025-05-14)