Język obcy - angielski cz.3 [400-PS5-2JO3]
Rok akademicki 2024/25
Lektorat,
grupa nr 1
Przedmiot: | Język obcy - angielski cz.3 [400-PS5-2JO3] |
Zajęcia: |
Rok akademicki 2024/25 [2024]
(w trakcie)
Lektorat [LEK], grupa nr 1 [pozostałe grupy] |
Termin i miejsce:
|
(brak danych) |
Liczba osób w grupie: | 28 |
Limit miejsc: | (brak danych) |
Prowadzący: | Violeta Leonovič |
Literatura: |
1. Liz & John Soars, Sue Merifield "Headway. 5th edition. Upper-Intermediate", Oxford University Press 2. Raymond Murphy "English Grammar in Use", Cambridge University Press 3. Luke Prodromou – „Grammar and Vocabulary for First Certificate”, Longman 2017 lub późniejszy 4. Ch. Latham –Koenig, C.Oxenden, K.Chomacki “English File Fourth edition. Upper- Intermediate", Oxford University Press Poetry books for kids Korzystanie ze stron internetowych: www.onestopenglish.com, https://learnenglish.britishcouncil.org, www.TED.com, https://en.islcollective.com, https://littlelearningcorner.com, https://www.englisch-hilfen.de/en/inhalt_grammar.htm www.breakingnewsenglish.com Korzystanie ze stron internetowych: www.onestopenglish.com, https://learnenglish.britishcouncil.org, www.TED.com, https://en.islcollective.com, https://littlelearningcorner.com, https://www.englisch-hilfen.de/en/inhalt_grammar.htm www.breakingnewsenglish.com |
Zakres tematów: |
Słownictwo ogólne. Język funkcyjny (dyskusja, prezentacje). Streszczenia artykułów, oglądanych urywków filmów, Elementy tłumaczenia i uzupełniania tekstów, piosenek. Powtórzenie i utrwalenie najważniejszych zagadnień gramatycznych: modals, relative clauses, extreme adjectives, adverbs collocations, past tenses, word formation. |
Metody dydaktyczne: |
Ćwiczenia, prezentacje, analiza tekstów, metoda sytuacyjna, burza mózgów, dyskusja, metody e-learningowe |
Metody i kryteria oceniania: |
Obecność na zajęciach – można opuścić dwa zajęcia w semestrze. W wypadku nieusprawiedliwionej nieobecności na zajęciach, student jest zobowiązany do zaliczenia prac (testów, prezentacji) podczas konsultacji. Warunki zaliczenia zajęć: aktywność na zajęciach, praca własna studenta, przygotowanie prezentacji, zaliczenie z prac pisemnych - testów. Testy, prace pisemne i prezentacje są oceniane w skali od 1 do 5. Zadania projektowe (indywidualne, zespołowe; przygotowanie 2 prezentacji) zadania domowe (indywidualne przygotowanie wypowiedzi ustnej na zadany temat – (speaking 3-5 minut) krótkie sprawdziany pisemne (2-3 za półrocze) obecność i aktywność na zajęciach zaliczenie pisemne końcowe |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet w Białymstoku.