Moduł spec. 2 rok sem. zimowy matematyka - 2 stopień (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Matematyki)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021 - Rok akademicki 2021/22 2022 - Rok akademicki 2022/23 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2021 | 2022 | |||||
360-MS2-2EG |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
360-MS2-2IN |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest omówieniu i planowaniu działań edukacyjnych dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb i możliwości uczniów, metodom wyrównywania szans edukacyjnych oraz wspomaganiu ucznia w projektowaniu własnej ścieżki edukacyjno-zawodowej. |
|
||
360-MS2-2KN |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest konstruowaniu narzędzi oceniania osiągnięć uczniów. Przedmiot ma charakter wybitnie ćwiczeniowy, aktywności studentów będą polegały na tworzeniu zadań różnych typów, testów, prac kontrolnych itp. |
|
||
360-MS2-2MO |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest monitorowaniu efektów pracy i ocenianiu osiągnięć uczniów w kształceniu matematycznym. Omówione zostaną funkcje oceny, różne rodzaje oceniania, a także zagadnienia dotyczące oceny efektywności dydaktycznej nauczyciela. |
|
||
360-MS2-2PZ1 |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem praktyk zawodowych jest zdobywanie doświadczenia związanego z pracą dydaktyczno-wychowawczą nauczyciela i konfrontowanie nabytej wiedzy z zakresu dydaktyki szczegółowej (metodyki nauczania) z rzeczywistością pedagogiczną. Niniejsza praktyka odbywa się w szkole podstawowej i dzieli się na dwie części: 30 godzin pod opieką nauczyciela akademickiego, 30 godzin pod opieką wyłącznie nauczyciela przedmiotu pracującego w szkole. Podczas praktyki studenci obserwują lekcje prowadzone przez nauczyciela, przygotowują się do samodzielnego prowadzenia lekcji, samodzielnie prowadzą lekcje oraz uczestniczą w innych działaniach szkoły. |
|
||
360-MS2-2PE |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot poświęcony jest metodom aktywizacji uczniów, między innymi przez stosowanie metody projektu, inspirowaniu do pracy badawczej, uczenia się przez działanie i samodzielnego odkrywania wiedzy matematycznej. |
|
||
360-MS2-2PS |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
360-MS2-2SO |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Założeniem przedmiotu jest realizacja treści, które umożliwią studentowi zdobycie podstawowej wiedzy prawa oświatowego oraz kształtowanie podstawowych umiejętności w zakresie analizowania problematyki prawno-politycznej w oświacie. Celem przedmiotu jest: 1) wprowadzenie podstawowych pojęć z zakresu prawa oświatowego; 2) przedstawienie założeń prawa oświatowego w Polsce; 3) prezentacja podstaw prawnych organizacji i funkcjonowania systemu edukacji w Polsce; 5) kształtowanie umiejętności analizy oraz interpretacji podstawowych zasad polityki oświatowej, także w ujęciu komparatywnym. |
|
||
360-MS2-2TW |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2021/22
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Teoria wychowania jest przedmiotem, który pomoże studentom zrozumieć czym jest proces wychowania, jaka jest jego struktura oraz prawidłowości i uwarunkowania. Zadaniem przedmiotu jest wyposażenie studentów w wiedzę, która pozwoli im podjąć problematykę wychowania w zakresie kształtowania postaw wobec innych ludzi, norm i wartości, cech osobowych osób wychowywanych, zarówno w swojej pracy zawodowej, jak też w dalszych studiach. Zdobyta na ten wiedza umożliwi jej praktyczne zastosowanie w codzienności wychowawczej. Zakres tematyczny: podstawowe treści z zakresu metodologicznych i aksjologicznych zagadnień teorii wychowania oraz struktury i uwarunkowań procesu wychowania. |
|
||