PedSpec_rozkład (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk o Edukacji)
|
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany
- aktualnie nie możesz się rejestrować
- możesz się zarejestrować
- możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
- złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
- jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024 - Rok akademicki 2024/25 2025 - Rok akademicki 2025/26 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 2024 | 2025 | |||||
| 380-SPS-1BIH |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JGE |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMU |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JAE |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMS |
|
|
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMZ | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JNA | brak |
|
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2025/26
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmioty jest zapoznanie słuchaczy z problemami oceniania w klasach włączających i sposobami przezwyciężania tych problemów. |
|
||
| 380-SPS-1PSL |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMO |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMP |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMT |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMN |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
| 380-SPS-1JMY |
|
|
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot ma na celu przygotowanie studentów do planowania i realizacji działań wychowawczych wspierających rozwój społeczny dzieci i młodzieży – zarówno z niepełnosprawnościami, jak i pełnosprawnych. Studenci poznają specyfikę środowiska społecznego klasy i szkoły, mechanizmy relacji rówieśniczych, sposoby rozwiązywania konfliktów i reagowania na sytuacje kryzysowe. Omówione będą metody i programy wspomagające rozwój kompetencji społecznych oraz narzędzia służące ewaluacji działań wychowawczych. Uczestnicy opracują własne projekty zajęć rozwijających umiejętności społeczne uczniów w duchu integracji i edukacji włączającej. |
|
||
| 380-SPS-1JML |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat zmian w funkcjonowaniu człowieka na kolejnych etapach rozwoju, a ze względu na charakter studiów – przede wszystkim z zagadnieniami dotyczącymi funkcjonowania dzieci i młodzieży pod względem rozwoju fizycznego i motorycznego, społecznego, emocjonalnego, moralnego, poznawczego. Po drugie, słuchacze poznają zagadnienia dotyczące psychologii edukacyjnej, przede wszystkim związanymi z procesem uczenia się, nauczania, interakcji między nauczycielem i uczniami. Zagadnienia dotyczące psychologii edukacyjnej i rozwojowej zostaną omówione ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami. |
|
||
| 380-SPS-1JMM |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie słuchaczy z podstawami psychologii klinicznej i rehabilitacyjne dzieci i młodzieży. |
|
||
| 380-SPS-1JMR |
|
brak |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie słuchaczy z kluczowymi ustaleniami teoretycznymi i empirycznymi na temat edukacji integracyjnej i włączającej. |
|
||
| 380-SPS-1JMW |
|
|
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
- nie jesteś zalogowany
- aktualnie nie możesz się rejestrować
- możesz się zarejestrować
- możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
- złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
- jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować) 