1 rok 2st. RES niestac. (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk o Edukacji)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2023 - Rok akademicki 2023/24 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2023 | |||||
380-RN2-1HCD |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
380-RN2-1TIN |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
380-RN2-1JCZ |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
380-RN2-1ORG |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
380-RN2-1SEM2 |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium magisterskiego jest rozwijanie wiedzy i umiejętności naukowo-badawczych Studentek i Studentów, niezbędnych do przygotowania pracy magisterskiej z zakresu szeroko pojętej resocjalizacji (uwzględniającej oddziaływania profilaktyczne w środowisku otwartym, działalność resocjalizacyjną w wymiarze instytucjonalnym oraz inicjatywy readaptacyjne i reintegracyjne), |
|
|||
380-RN2-1SEM1 |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem seminarium magisterskiego jest rozwijanie wiedzy i umiejętności naukowo-badawczych Studentek i Studentów, niezbędnych do przygotowania pracy magisterskiej z zakresu szeroko pojętej resocjalizacji (uwzględniającej oddziaływania profilaktyczne w środowisku otwartym, działalność resocjalizacyjną w wymiarze instytucjonalnym oraz inicjatywy readaptacyjne i reintegracyjne), |
|
|||
380-RN2-1PKL |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
380-RN2-1XGIS |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
380-RN2-1POS |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zdobycie przez studentów ogólnej orientacji w zakresie problematyki przedmiotu, jako dyscypliny naukowej; kształtowanie kompetencji krytycznych w zakresie analizy problematyki społecznej na świecie; rozwijanie kompetencji poznawczych w zakresie analizowania zjawisk społecznych w ujęciu porównawczym i międzynarodowym. Treści zajęć: Globalne nierówności społeczne. Nauka o polityce społecznej jako teoria służby społecznej, jej przedmiot, podstawowe pojęcia, metodologiczne podstawy analiz w polityce społecznej. Polityka społeczna jako działalność praktyczna, jej źródła, historia i stan obecny. Kwestia społeczna ipodstawowe koncepcje pomocy społecznej. Podmioty polityki społecznej w Polsce i w Unii Europejskiej. Modele i strategie w polityce społecznej na świecie. Rozwój metod pracy społecznej, organizacji i stowarzyszeń, rozwój służb społecznych i form pomocy społecznej na świecie. |
|
|||
380-RN2-1XPES |
Zajęcia przedmiotu
Rok akademicki 2023/24
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Tematyka zajęć obejmuje zagadnienia związane z tworzeniem, odbiorem oraz dziełem sztuki, a także zagadnienia związane z wartościami i wartościowaniem w sztuce i kulturze. Studenci dowiadują się o kontekście historycznym zagadnień i o ich pojmowaniu w kulturze współczesnej. Zostają również wyposażeni w kompetencje orzekania o wartościach występujących w sztuce. |
|
|||